۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
اولین خط تولید ماسک در منطقه آزاد اروند افتتاح شد/ رفع محدودیت‌های صادراتی
معاون منطقه آزاد اروند:

اولین خط تولید ماسک در منطقه آزاد اروند افتتاح شد/ رفع محدودیت‌های صادراتی

آبادان- معاون سرمایه‌گذاری و کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: به طور حتم با تامین نیاز داخلی منطقه و رفع محدودیت‌های صادراتی به سایر کشورها، شاهد صادرات بسته‌ها با هدف ارز آوری برای اروند خواهیم بود.

به گزارش بازار، سیدعلی موسوی در آئین افتتاح اولین خط تولید ماسک در منطقه آزاد اروند با اشاره به هفته دولت افزود: چهار پروژه صنعتی، تجاری و خدماتی به ارزش ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال با ایجاد اشتغال برای ۳۲۰ نفر با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و سایر مسئولان کشوری و محلی در هفته دولت مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

معاون سرمایه گذاری و کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند توضیح داد: امروز یکی دیگر از صنایع کوچک در شهرک صنعتی آبادان به بهره‌برداری رسید و به طور حتم با تامین نیاز داخلی منطقه و رفع محدودیت‌های صادراتی به سایر کشورها، شاهد صادرات بسته‌ها با هدف ارزآوری برای اروند خواهیم بود.

موسوی تاکید کرد: با تولید ماسک در اروند، انتظار می‌رود تولید پکیج بهداشتی مورد نیاز منطقه، استان، کشور و حتی کشورهای همسایه تکمیل شود زیرا شرکت لطیف پاک اروند پیش از این مواد ضدعفونی کننده دست، سطوح و مواد شوینده را تولید می‌کرد و امروز با راه‌اندازی این خط تولیدی پکیج بهداشتی کامل خواهد شد.

کد خبر: ۳۵٬۳۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha