۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
اینوتکس در کنار ورود تکنولوژی در صادرات نیز نقش آفرینی کرده است
مدیر پارک علم و فناوری پردیس:

اینوتکس در کنار ورود تکنولوژی در صادرات نیز نقش آفرینی کرده است

پردیس- مدیر پارک علم و فناوری پردیس گفت: اینوتکس در کنار ورود تکنولوژی در صادرات نیز نقش آفرینی کرده است.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی صفاری نیا بعد از ظهر چهارشنبه در نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس۲۰۲۰ که به صورت مجازی برگزار شد، با بیان اینکه  هم اکنون ۹ هزار نفر به صورت آنلاین این مراسم را مشاهده می‌کنند، گفت: برگزاری مجازی نمایشگاه اینوتکس سبب شد، تا این نمایشگاه بزرگ تر از قبل هم برگزار شود، در آن زمانی که نیاز به انتقال تکنولوژی داشتیم، اینوتکس در کنار ورود تکنولوژی، در صادرات نیز نقش آفرینی کرده است.

وی درخصوص چگونگی صادرات اینوتکس گفت: اینوتکس با همکاری شرکت‌هایی که توان صادرات داشتند، اقدام به همکاری با شرکت‌های بین المللی کرد.

مدیر پارک علم و فناوری پردیس برگزاری نمایشگاه اینوتکس را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: صدها استارت آپ از سال گذشته در این نمایشگاه مشارکت داشتند، همچنین اینوتکس هزاران نفر دنبال کننده دارد و به همین دلیل امکان توققف نداشته و باید مانند رودخانه ادامه یابد، اما کرونا سبب برگزاری مجازی اینوتکس شد، که البته تم و تجربه جدیدی است.

وی خاطر نشان کرد: می بایست، شرکت‌های دانش بنیان نوآوری را همراه با نیروی انسانی، تعاملات بین شرکت‌ها، حوزه‌های تأمین مالی و سایر موارد فراهم کنند و اکنون اینوتکس با پیشرفت‌های انجام گرفته در حوزه توسعه زیست بوم و فناوری در حال رشد سریع و مناسبی است.

بر اساس این گزارش، نهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۰ بعد از ظهر چهارشنبه در پارک فناوری پردیس با حضور و ارتباط مجازی سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در سالن اجتماعات پارک افتتاح شد.

کد خبر: ۳۵٬۲۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha