۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
فضاهای آموزشی بی استفاده در بخش نوبران به کارگاه های اقتصادی تبدیل شود
نماینده مردم ساوه و زرندیه:

فضاهای آموزشی بی استفاده در بخش نوبران به کارگاه های اقتصادی تبدیل شود

ساوه - سبزی، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: فضاهای آموزشی بی استفاده در بخش نوبران به کارگاه های اقتصادی تبدیل شود.

حجت الاسلام محمد سبزی در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص سفر مسئولان به بخش نوبران اظهار داشت: یکی از مشکلات اصلی در سطح منطقه نوبران عدم وجود اشتغال پایدار است که با توجه به شعار سال، استفاده از ظرفیت های موجود برای این مهم ضروری است.

سبزی در ادامه افزود: چندی پیش مسئولان با حضور در فضای آموزشی بلااستفاده  روستای جوشقان، نوید راه اندازی کارگاه های اشتغال زایی را با حمایت کمیته امداد استان مرکزی دادند که امیدواریم در این بخش شاهد اتفاقات مناسبی باشیم.

نماینده مردم ساوه و زرندیه نیز بر پیگیری و حمایت از هر گونه طرح اشتغال زایی تاکید کرد و  عنوان داشت: امروز مسئولیتی که بر عهده ما مدیران قرار گرفته این است که روی خدمت بیشتر به مردم متمرکز شویم و شخصاً همواره تلاش کرده‌ام هیچ‌وقت وارد موضوعات حاشیه‌ای نشوم، چرا که آن را مسیری انحرافی در انجام وظایف مدیریتی می‌دانم.

وی در ادامه از نوید فرماندار ساوه جهت برگزاری جلسه فراهم آوردن مقدمات طرح های اشتغالزایی خبر داد و عنوان داشت: شورای اسلامی روستا جوشقان نیز از واگذاری زمینِ این واحد آموزشی توسط مردم در سال ها قبل،  خبر دادند و بهره برداری مناسب از این ظرفیت در روستا،  با تدبیر مسئولین را خواستار شدند .

نماینده مردم ساوه و زرندیه اظهار داشت:در حال حاضر با توجه به قرار گرفتن در سال جهش تولید، هماهنگی و همکاری سایر دستگاه های اجرایی برای تحقق این مهم ضروری است تا شاهد توانمند سازی افراد و خانواده ها در این شرایط اقتصادی باشیم.

کد خبر: ۳۴٬۹۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha