۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰
طراحی و ساخت دستگاه های HAVER مورد استفاده در صنایع پتروشیمی
در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی انجام شد

طراحی و ساخت دستگاه های HAVER مورد استفاده در صنایع پتروشیمی

تبریز- محققان یک شرکت فن آور مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی موفق به باز طراحی و ساخت opening device برای صنایع پتروشیمی شدند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی پاک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی، رسول مشتاق مدیر بازرگانی شرکت دور نمای بسته بندی مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در این ارتباط در گفت و گو با خبرنگاران در تبریز اظهار داشت: OPENING DIVCE دستگاهی است که در صنایع مختلف خصوصاً صنعت نفت و پتروشیمی، سر کیسه های صنعتی را از طریق مکش باز می کند تا مواد مورد نظر داخل آن ریخته شود.

وی تصریح کرد: شرکت دور نمای بسته بندی یک شرکت تخصصی در زمینه ماشین آلات بسته بندی صنایع پتروشیمی می باشد که توانسته در مدت زمان کوتاهی خدمات قابل توجه ایی به صنایع پتروشیمی ارائه کند.

وی در ادامه با اشاره به مزیت های این دستگاه اضافه کرد: قسمت OPENING DEVICE وظیفه باز کردن دهانه کیسه جهت انتقال به قسمت هاپر برای پرشدن کیسه از گرانول را دارد. مشکلات ناشی از طراحی درقسمت وکیوم دستگاه هاور موجب استهلاک و خرابی بیش از حد قطعات و پایین آمدن راندمان دستگاه و افزایش ضایعات کیسه شده بود که با تغییر در طراحی، در نمونه های تولیدی این شرکت مشکلات مربوطه مرتفع شد.

به گفته وی در طراحی پکیج فوق سعی شده است تا حد ممکن ساده تر نسبت به نمونه هاور باشد و تغییرات انجام شده در قطعات اصلی کم بوده و می توان از اکثر قطعات وکیوم هاور استفاده کرد. با نصب این پکیج روی دستگاه ها راندمان دستگاه افزایش یافته و ضایعات کیسه در قسمت وکیوم بسیار پایین خواهد آمد و سرعت کارکرد دستگاه دو الی پنج درصد امکان افزایش را خواهد داشت.

وی افزود: قطعات یدکی مورد نیاز این دستگاه تا پنج سال توسط این شرکت دور نمای بسته بندی پشتیبانی می شود. محصول تولیدی این شرکت هم اکنون در پتروشیمی امیرکبیر نصب شده و با بهترین راندمان در حال کار است.

به گفته وی شرکت دور نمای بسته بندی در حال حاضر بیش از چهار هزار قطعه مورد استفاده در صنایع پتروشیمی کشور را بر اساس سفارش تولید می نماید.کلیه مراحل طراحی، مهندسی معکوس و تولید قطعات توسط پرسنل خود شرکت انجام می پذیرد.

کد خبر: ۳۲٬۳۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha