۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸
روزگار سختی با گرانی های اخیر بر مردم تحمیل شده است
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی:

روزگار سختی با گرانی های اخیر بر مردم تحمیل شده است

ساوه- نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید نظارت بیشتری بر گرانی ها بی حساب و کتاب کنونی وجود داشته باشد، گفت: روزگار سختی با گرانی های اخیر بر مردم تحمیل شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت‌الاسلام محمد سبزی ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری ساوه که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه باید نظارت بیشتری بر گرانی ها بی حساب و کتاب کنونی وجود داشته باشد اظهار داشت: روزگار بسیار سختی با گرانی های اخیر بر مردم تحمیل شده است که باید در این خصوص تدبیری اندیشیده شود.

سبزی با بیان اینکه نظام اسلامی نیازمند مدیران جسور است افزود: در کمیته برنامه ریزی امسال بودجه براساس اولویت‌های هر سازمان تخصیص پیدا می‌کند و هرمسئولی مکلف است گزارش کار از هزینه کرد خود ارائه بدهد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: امروز در شهرستان ساوه ساماندهی نقاط حاشیه‌ای و جلوگیری از تبعات اجتماعی متاثر از سکونت‌های غیررسمی و حاشیه نشینی از مهمترین اولویت‌ها است.

وی داشتن صداقت با مردم را از اهم موارد خدمت به مردم دانست و گفت: خدمتگزاران باید با مردم صادق باشند چرا که مردم فرق خادم و خائن را به خوبی درک می‌کنند.

کد خبر: ۳۱٬۶۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha