۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
تسریع در عملیات اجرایی خط اختصاصی برق ناحیه صنعتی فراشبند
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خواستار شد؛

تسریع در عملیات اجرایی خط اختصاصی برق ناحیه صنعتی فراشبند

شیراز- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بر لزوم تسریع در عملیات اجرایی خط اختصاصی برق ناحیه صنعتی فراشبند تاکید کرد و گفت: با انجام طرح شاهد تامین برق پایدار در این ناحیه صنعتی و واگذاری زمین به متقاضیان خواهیم بود.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان فارس، احد فتوحی در جلسه تسهیل و رفع مشکلات واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی افزود: اغلب زیرساخت‌ها برای استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی در این ناحیه صنعتی فراهم است  و به سرمایه گذاران مشوق‌های ویژه مناطق کم برخوردار داده می‌شود.

وی با بیان اینکه مهمترین مشکل این شهرک صنعتی نبود برق پایدار است، گفت: در این زمینه خط اختصاصی برق توسط این شرکت با پیشرفت ۹۰درصد اجرا شده و بخشی از مسیر با مشکل معارض محلی روبرو بود که مقرر شد از طریق کابل خود نگهدار این موضوع برطرف شود و امیدواریم با تسریع در اجرای این طرح بتوانیم شاهد تامین برق و در نتیجه پاسخگویی به متقاضیان سرمایه گذاری باشیم.

فتوحی همچنین بر اجرای طرح زیرسازی و آسفالت بخشی از خیابان های این ناحیه صنعتی تاکید کرد وگفت: این طرح در مرحله انتخاب پیمانکار است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از سرمایه‌گذاران خواست با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان فراشبند در تولید خرما، محصولات گلخانه‌ای و صیفی‌جات و برخی محصولات زراعی و باغی برای ایجاد و راه‌اندازی صنایع تبدیلی و مواد غذایی اقدام کنند.

فتوحی همچنین از سرمایه گذاری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در این شهرک صنعتی برای ساخت مجتمع کارگاهی خبر داد و گفت: سه واحد کارگاهی در این ناحیه صنعتی در مراحل پایانی ساخت و ساز است و در نیمه دوم سال جاری به متقاضیان واگذار خواهدشد.

وی افزود: این ناحیه صنعتی دارای۹۸ هکتار مساحت است که از این میزان، ۶۳هکتار آن را اراضی صنعتی تشکیل می دهد و در حال حاضر ۱۵  قرارداد سرمایه گذاری با متقاضیان منعقد و در قالب این قراردادها پنج  هکتار زمین واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اضافه کرد: مجموعه سردخانه و سورتینگ میوه مستقر در این ناحیه صنعتی که عملیات اجرایی آن بهمن ماه سال گذشته آغاز شد، با پیشرفت مناسب در حال انجام است که امید است تا سه ماه آینده به بهره برداری برسد.

به گزارش بازار، شهرستان فراشبند در جنوب شرقی فارس قرار دارد و ناحیه صنعتی این شهرستان با ۱۰۰ هکتار مساحت، ظرفیتی برای استقرار ۳۴۰ واحد صنعتی ایجاد کرده است.

کد خبر: ۳۱٬۲۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha