۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
واگذاری زمین مسکن ملی به ۲۰۰ ایثارگر و خانواده دارای معلول در کهگیلویه و بویراحمد
مدیر کل راه و شهر سازی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

واگذاری زمین مسکن ملی به ۲۰۰ ایثارگر و خانواده دارای معلول در کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج- مدیر کل راه و شهر سازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای احداث مسکن ملی به ۲۰۰ نفر از ایثارگران و اقشار دو معلولی‌ و طلاب زمین واگذار می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، پژمان نیک اقبالی ظهر یکشنبه در محل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران افزود: در شهر دهدشت نیز ۶۰ متقاضی آورده خود را برای احداث مسکن واریز کرده و عملیات اجرایی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه برنامه اولیه برای احداث این مسکن، ساختمان‌های چهار طبقه بود، گفت: با بررسی و کارشناسی انجام شده، مشخص شد که هزینه تمام شده واحدها برای متقاضیان مقرون به صرفه نیست و احداث ساختمانهای دو طبقه در دستور کار قرار گرفت.

نیک اقبالی افزود: اجرای طرح جدید اقدام ملی مسکن از پاییز سال گذشته در استان کلید خورد و این طرح به لحاظ کیفیت، استحکام، نماسازی، مرغوبیت زمین، قیمت و دیگر امکانات با حساسیت دنبال می شود.

وی تصریح کرد: ۱۷۹ متقاضی در دهدشت فرآیند طرح را آغاز کردند و با توجه به استقبال متقاضیان از طرح ملی مسکن در استان، تفاهم نامه اولیه ۲۸۲ درصد اضافه شد.

نیک اقبالی با بیان اینکه  تعهد مسکن و شهرسازی برای تامین زمین، از زمین‌های در اختیار یا زمین‌های مازاد دستگاه‌های دولتی است، تاکید کرد: طرح مسکن ملی می تواند افزایش بی رویه قیمت را کاهش داده و به یک تعادل برساند.

کد خبر: ۳۰٬۷۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha