۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲
گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی گرمسار با پیشرفت قابل‌توجهی همراه است
رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران:

گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی گرمسار با پیشرفت قابل‌توجهی همراه است

گرمسار- رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با تأکید بر لزوم جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی به منطقه ویژه اقتصادی گرمسار گفت: گازرسانی به این منطقه با پیشرفت قابل‌توجهی همراه است.

به گزارش خبرنگار بازار، امیر بیات بعدازظهر پنجشنبه در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی گرمسار با تأکید بر لزوم تکمیل زیرساخت‌های منطقه گرمسار باهم افزایی دستگاه‌های استانی، اظهار داشت: با همکاری شایسته وزارت نفت و شرکت ملی گاز اقدامات گازرسانی به منطقه نیز با پیشرفت قابل‌توجهی صورت گرفته و امید می‌رود به‌زودی این زیرساخت اساسی نیز به‌طور کامل در منطقه مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی بابیان اینکه نزدیکی به پایتخت بهترین ظرفیت برای جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و فعالان اقتصادی در این منطقه است، افزود: سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) به‌عنوان سازمان متولی این منطقه نسبت به تأمین زیرساخت‌های اساسی از قبیل آب، برق، معابر، گمرک، مخابرات و … اقدامات جدی را انجام داده است.

 رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران خاطرنشان کرد: واگذاری اراضی منطقه ویژه گرمسار به سرمایه‌گذاران و کارآفرینان بر اساس ماده ۲۲ قانون اداره مناطق ویژه انجام‌شده است.

بیات با تأکید بر ضرورت تسهیل و رفع موانع برای سرمایه‌گذاران و متقاضیان کارآفرینی ابراز داشت: در سال جهش تولید این مهم بیش‌ازپیش باید در سطح کشور اجرایی شود و از تمام ظرفیت‌ها در این راستا بهره‌گیری شود.

کد خبر: ۳۰٬۲۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha