۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲
۴ هزار میلیارد اعتبار برای پروژه راه آهن چهارمحال و بختیاری اختصاص می یابد
استاندار چهارمحال و بختیاری:

۴ هزار میلیارد اعتبار برای پروژه راه آهن چهارمحال و بختیاری اختصاص می یابد

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: چهار هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه راه آهن در چهارمحال و بختیاری اختصاص می یابد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری استانداری چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی بیان اینکه ۴۶ پروژه اقتصاد مقاومتی در این استان اجرا می شود، اظهار کرد: تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها نیازمنددو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار موردنیاز این پروژه‌ها از منابع دولتی و مابقی از تسهیلات بانکی تامین می شود، این اعتبارات برای اجرای این پروژه‌ها مازاد بر اعتبارات دولتی است.

وی تصریح کرد: امسال برای راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اختصاص یافت و در صورت جذب این اعتبار، چهار هزار میلیارد ریال دیگر برای این طرح اختصاص داده می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تامین اعتبار پروژه راه‌آهن مبارکه به سفیددشت، توسعه کشاورزی در اراضی شیب‌دار و تجهیز به سیستم آبیاری نوین، احداث کنارگذر شمالی شهرکرد به سامان، محور شهرکرد- بروجن به لردگان و محور شهرکرد به ناغان، آبرسانی به روستائیان و عشایر، تجهیز مراکز آموزشی از مصوبات سفر قبلی رییس سازمان برنامه و بودجه به چهارمحال و بختیاری بود که مورد تاکید قرار گرفت.

وی از افتتاح بیمارستان بروجن خبر داد و گفت: برای احداث جاده دسترسی این بیمارستان و پل زیرگذر و روڱذر این مسیر نیازمند ۱۰ تا ۱۵ میلیارد تومان اعتبار هستیم، کلنگ این پروژه امروز بر زمین زده می شود.

کد خبر: ۳۰٬۱۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha