۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
اقتصاد ایران همچنان زنده است/ ایجاد ۱۲ هزار شغل در چهارمحال بختیاری
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور:

اقتصاد ایران همچنان زنده است/ ایجاد ۱۲ هزار شغل در چهارمحال بختیاری

شهرکرد- رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: اقتصاد ایران با وجود اعمال تحریم های خشن و بی رحمانه هنوز نفس می کشد و زنده است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد باقر نوبخت ظهر سه شنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اقتصاد ایران با وجود اعمال تحریم های خشن و بی رحمانه هنوز نفس می کشد، اظهار کرد: دولت آمریکا با اعمال تحریم ها طی سه سال گذشته به دنبال نابودی اقتصاد ایران بوده است اما اقتصاد ایران همچنان زنده است.

وی گفت: آمریکا خبیث‌ترین دولت دنیا است و در تلاش بود که جمهوری اسلامی ایران نتواند جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را بگیرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون رئیس جمهور با بیان اینکه امروز شاهد این هستیم که دولت آمریکا امروز به فلاکت افتاده است، بیان کرد: با همدلی و وحدت مشکلات را حل می کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استان چهارمحال و بختیاری استان مستعد و دارای ظرفیت های قابل سرمایه گذاری بی شمار است، بیان کرد: باید سرمایه گذاری در استان های کم برخوردار از جمله چهارمحال و بختیاری مورد توجه بیشتر قرار گیرد و به این امر اعتقاد داریم.

وی بیان کرد: دو هزار مسکن برای محرومان در استان های دیگر کشور با وجود مشکلات احداث شد اما در استان چهارمحال و بختیاری به برکت خون شهدا دو هزار و ۴۴۰ واحد مسکن محرومان احداث می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون رئیس جمهور تاکید کرد: در تلاش هستیم که این واحدهای مسکونی به سرعت تکمیل شوند و در اختیار محرومان جامعه قرار گیرند.

وی با بیان اینکه دولت برنامه ریز و سیاست گذار است، گفت: باید مردم در اقتصاد و سرمایه‌گذاری وارد شوند و تلاش کنند و باید با منابع دولتی و غیردولتی تجهیز منابع کنیم و کشور را در مسیر توسعه بیشتر قرار دهیم.

وی ادامه داد: ایجاد بیش از ۱۲ هزار شغل در چهارمحال و بختیاری از مهمترین اهداف سفر است که اعتبارات لازم برای اجرای طرح های اشتغالزا اختصاص می یابد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون رئیس جمهور افزود: دو هزار و ۲۶۴ هزار میلیارد تومان اعتبار با مساعدت مدیران استان برای توسعه این استان اختصاص می‌یابد.

کد خبر: ۲۹٬۸۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha