۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۵
تنها ۵۰ درصد اعتبار طرح اصلاح آبیاری نخیلات تامین شد
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

تنها ۵۰ درصد اعتبار طرح اصلاح آبیاری نخیلات تامین شد

بوشهر- سلیمی مفرد بخشدار آبپخش گفت: با وجود پیگیری های صورت گرفته، تنها ۵۰ درصد اعتبار طرح اصلاح آبیاری نخیلات تامین شده است.

مصطفی سلیمی مفرد شامگاه یکشنبه در حاشیه بازدید از طرح اصلاح شیوه آبیاری نخیلات اظهار داشت: اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش یک طرح ارزشمند و ماندگار و تاثیرگذار بوده که تکمیل آن نیازمند اجماع استانی است.

بخشدار آب‌پخش عنوان کرد: طرح تحول نخیلات و اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند یک اجماع استانی برای تأمین اعتبار پروژه و همکاری دستگاه‌های اجرایی مختلف از جمله اداره آب منطقه‌ای و سازمان جهاد کشاورزی به منظور اجرای با کیفیت آن است.

سلیمی مفرد در خصوص نحوه تأمین اعتبار این طرح اظهار کرد: در حال حاضر طرح تحول نخیلات و اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش دارای اعتبار ملی است اما در سال گذشته تنها ۵۰ درصد اعتبار آن (حدود ۶۰ میلیارد تومان) تأمین شده و همین موضوع منجر به کند بودن روند پیشرفت پروژه شده است.

بخشدار آبپخش گفت: اجرای سریع و باکیفیت این پروژه نیاز به همدلی و هماهنگی بین همه مسئولان استان بوشهر دارد و در کنار اعتبار ملی، اعتبار استانی نیز باید برای آن در نظر گرفته شود.

سلیمی مفرد ابراز داشت: آبپخش دارای حدود ۱.۴ میلیون اصله نخل ثمری است و امسال بالغ بر ۴۵ هزار تن خرما در نخیلات آبپخش تولید و برداشت می شود.

کد خبر: ۲۸۴٬۶۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha