۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷
سرمایه گذاری ۱۶۶ همتی دولت سیزدهم در گلستان 
استاندار گلستان خبر داد؛ 

سرمایه گذاری ۱۶۶ همتی دولت سیزدهم در گلستان 

گرگان- استاندار گلستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون بیش از ۱۶۶.۵ همت پروژه عمرانی و طرح اقتصادی در استان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی محمد زنگانه در گردهمایی منطقه ای عهد حضور ائمه جمعه کشور با حضور حجت‌الاسلام محمد جواد حاجی علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: رقم تولید ناخالص استان (GDP) در سال پایه ۵۶ هزار میلیارد تومان بوده است که در افق ۱۴۰۴ با سرمایه گزاری حداقل ۲۲۵ هزار میلیارد تومانی در بخش های کشاوزی، صنعت و خدمات به حداقل ۱۱۲ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

استاندار گلستان افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون بیش از ۱۶۶.۵ همت پروژه عمرانی و طرح اقتصادی در استان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی گفت: اعتبارات تملک دارایی ها (عمرانی) استان گلستان از کل ظرفیت های قوانین بودجه سنواتی از چهار هزار و۲۰۰ میلیاردتومان در دو سال پایانی دولت دوازدهم به ۱۶ هزار و ۳۰۰ میلیاردتومان در دو سال ابتدایی دولت سیزدهم رسیده است و این باعث شده که استان گلستان به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شود.

کد خبر: ۲۸۳٬۸۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha