۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵
تبدیل ۳۹۲ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا

تبدیل ۳۹۲ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا

تعداد مجوزهای کاغذی که به شناسه یکتا تبدیل شده تا روز یکم اردیبهشت به ۳۹۲ هزار و ۱۳۶ مجوز رسیده است.اصناف تا روز مورد گزارش ۳۶۷ هزار و ۷۹۳ مجوز کاغذی را به شناسه یکتا تبدیل کرده اند.

به گزارش بازار، در میان استان‌ها رتبه‌های برتر تبدیل مجوزهای صنفی کاغذی به شناسه یکتا همچنان متعلق به لرستان، گیلان، همدان و خراسان جنوبی است.

در استان لرستان از مجموع ۶۶ هزار و ۵۲۵ پروانه کسب بیش از ۲۰ هزار و ۷۰۰ پروانه، در استان گیلان از ۱۲۰ هزار و ۹۹۲ پروانه کسب بیش از ۲۹ هزار پروانه، در استان همدان از مجموع ۶۹ هزار و ۹۰۶ پروانه کسب بیش از ۱۲ هزار و ۸۰۰ پروانه و در خراسان جنوبی از مجموع ۳۳ هزار و ۱۲۶ پروانه کسب بیش از ۵ هزار و ۹۵۰ پروانه کسب به شناسه یکتا تبدیل شده است.

گفتنی است؛ در استان‌های مذکور به ترتیب ۳۱.۱ درصد، ۲۴ درصد، ۱۸.۳ درصد و ۱۸ درصد از کل پروانه‌های کسب کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شده است.

بر اساس این گزارش، گلستان در رتبه ۳۱ تبدیل مجوزهای صنفی کاغذی به شناسه یکتا قرار دارد. تا روز مورد گزارش از مجموع ۷۴ هزار و ۴۰۵ پروانه کسب معتبر در این استان فقط چهار هزار و ۲۷ مجوز صنفی کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شده است.

تبدیل ۳۹۲ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا

کد خبر: ۲۸۳٬۴۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha