۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
تمدید فراخوان دومین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات

تمدید فراخوان دومین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات

فراخوان دومین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات همراه اول تا ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، فراخوان «دومین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات» با توجه به استقبال بالای مخاطبان تا تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مصادف با روز جهانی ارتباطات تمدید شد.

جشنواره «ایده تا محصول صنعت ارتباطات» با حمایت ویژه همراه اول و با رویکرد نوآوری باز به صورت سالانه در سطح ملی برگزار می شود.

مأموریت اصلی این جشنواره کمک به شکل گیری و تقویت زیست بوم نوآوری در صنعت ICT کشور بوده و در این مسیر با استفاده از ظرفیت‌ شرکت های فعال و توانمند، به سمت رفع نیازهای فناورانه این زیست‌ بوم حرکت می کند.

این جشنواره با همراهی مهم ترین شرکت های صنعت ارتباطات و حمایت های معاونت نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، سندیکای صنعت مخابرات و نظام صنفی رایانه ای برگزار می شود.

طرح های برگزیده این جشنواره مشمول جوایز نقدی و سرمایه گذاری تا سقف ۷۰ میلیارد تومان و جوایز غیرنقدی نظیر امکان همکاری با بزرگترین شرکت های صنعت ارتباطات، تضمین خرید، راهبری صنعتی و تخصصی خواهد شد.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال طرح تا ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به https://mci.ir/web/rd/idea-to-product مراجعه کنند.

کد خبر: ۲۸۳٬۲۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha