۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹
گام هایی برای حل مشکل کم آبی در استان سمنان برداشته شده است
رئیس جمهور:

گام هایی برای حل مشکل کم آبی در استان سمنان برداشته شده است

سمنان- رئیس جمهور ایران اسلامی با بیان اینکه گام هایی برای حل مشکل کم آبی در استان سمنان برداشته شده است، گفت: تلاش می‌کنیم که در مدت کوتاهی نگرانی مردم از بابت کم آبی رفع شود.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری استان سمنان به میزبانی استانداری سمنان، ضمن اشاره به دغدغه مردم استان نسبت به کم آبی و همچنین تنش آبی، تاکید کرد: تلاش می‌کنیم که در مدت کوتاهی نگرانی مردم استان نسبت به کم آبی رفع و یا کاهش یابد.

وی با بیان اینکه گام هایی برای حل مشکل کم آبی در استان سمنان برداشته شده است، افزود: در برخی شهرستان ها هنوز مشکلاتی وجود دارد که تلاش داریم آنها را هم برطرف سازیم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه رشد اقتصادی استان سمنان ۵.۷ درصد است و این نشان از توانمندی و داشته های قابل اعتنای این استان می دهد، بیان کرد: سمنان دارای ظرفیت های اساسی در بخش های صنعتی، معدنی، کشاورزی و گردشگری است که باید از آنها استفاده کرد.

رئیسی با اشاره به اینکه مردم استان سمنان مردمی امیدوار و با ایمان هستند، گفت: یکی از کارهای خوبی که در سال های اخیر پیگیری شده مقوله نهضت ملی مسکن است.

وی در ادامه با بیان اینکه در استان سمنان ۱۹ هزار مسکن در حال ساخت است، گفت: دو هزار واحد از این بین امروز در مراسمی نمادین تحویل مردم استان می شود.

رئیس جمهور همچنین خواستار توجه مسئولان به مسائل مرتبط با توسعه استان سمنان شد و گفت: باید با همدلی و انسجام در سفر استانی دولت به نحوی عمل شود که مردم احساس رضایت کنند

کد خبر: ۲۸۳٬۰۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha