۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
قیمت گندم گلستان باید بیش از سایر استان ها باشد 
فرمانده سپاه نینوا گلستان: 

قیمت گندم گلستان باید بیش از سایر استان ها باشد 

گرگان- فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: به واسطه ارزش غذایی بالای گندم گلستان، کشاورزان این استان انتظار دارند قیمت گندم آنها بیش از سایر نقاط کشور باشد.

به گزارش خبرنگار بازار، سردار علی ملک شاهکویی صبح پنجشنبه در نخستین همایش روز ملی گندم و نان در استان گلستان که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار کرد: کیفیت گندم گلستان نسبت به سایر استان ها بسیار بالاتر است و به ۲۵ استان کشور ارسال می شود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افزود: سال گذشته گزارش های خوبی در موضوع آرد و نان نداشتیم اما امروز به سطحی رسیدیم که مردم از توزیع نان رضایت دارند.

وی گفت: به واسطه ارزش غذایی بالای گندم گلستان، کشاورزان این استان انتظار دارند قیمت گندم آنها بیش از سایر نقاط کشور باشد.

ملک شاهکویی بیان کرد: قرارگاه خاتم با حمایت دولت، زهکشی ۲۷۰ هزار هکتار از اراضی جلگه گرگان را آغاز کرده که اکنون نزدیک به ۱۰۰ هزار هکتار از این اراضی تحویل شده است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان یادآور شد: کشاورزان در گذشته از هر هکتار این اراضی یک تُن و ۲۰۰ کیلوگرم گندم برداشت می کردند اما امروز به ۳.۵ تُن افزایش یافته است.

کد خبر: ۲۸۲٬۹۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha