۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱
رشد ۱۵۸ درصدی صدور ضمانت‌نامه صنایع در سال ۱۴۰۲

رشد ۱۵۸ درصدی صدور ضمانت‌نامه صنایع در سال ۱۴۰۲

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک گفت: در سالی که به شعار «مهار تورم و رشد تولید» آراسته شده بود با تلاش همه همکاران، رشد بیش از ۱۵۰ درصدی در آمار مصوبات صدور ضمانت‌نامه صندوق رقم خورد.

به گزارش بازار، «محمدحسین مقیسه» اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال درخواست صدور ضمانت‌نامه توسط هیأت مدیره صندوق مصوب شده است.

وی اضافه کرد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ از نظر تعداد رشد ۱۴۵ درصدی و از نظر مبلغ رشد ۱۵۸ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک افزود: افزایش مصوبات صدور ضمانت‌نامه صندوق، که قسمتی از آن در سال جاری منجر به صدور ضمانت‌نامه شده و مابقی آن در سال آینده به صدور می‌انجامد؛ نشان‌دهنده حرکت رو به جلوی صندوق در مسیر دستیابی به اهداف و برنامه‌های پیش‌بینی‌ شده است که در راستای حمایت از صنایع تولیدی کشور صورت می‌گیرد.

مقیسه ادامه داد: به یاری همکاران صندوق و برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شد، توانستیم در سال ۱۴۰۲ روند تصاعدی در آمار صدور داشته باشیم و امیدواریم در سال جدید رشد صعودی برای صدور ضمانت‌نامه را رقم بزنیم.

وی در پایان گفت: همینطور در کنار آن خدمات بهتری را به جامعه «صنایع کوچک ایران» ارائه داده و واحدهای تولیدی بیشتری را مورد حمایت قرار دهیم.

کد خبر: ۲۸۲٬۳۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha