۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰
هدایت و کنترل ۱۱ هزار و ۶۳۵ پرواز در نوروز ۱۴۰۳
راهبر فرودگاه مهرآباد اعلام کرد

هدایت و کنترل ۱۱ هزار و ۶۳۵ پرواز در نوروز ۱۴۰۳

عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: هدایت و کنترل ۱۱ هزار و ۶۳۵ پرواز و جا به جایی یک میلیون و ۵۴۲ هزار و ۵۲۵ مسافر دربازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه رقم خورد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ابراهیم مرادی با اشاره عملکرد فرودگاه بین المللی مهرآباد در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ اظهار کرد: با تلاش ماندگار همکاران فرودگاه بین‌المللی مهرآباد هدایت و کنترل ۱۱ هزار و ۶۳۵ پرواز و جابه‌جایی یک میلیون و ۵۴۲ هزار و ۵۲۵ مسافر در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه در پایانه هوایی مهرآباد رقم خورد.

راهبر فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با اعلام پایان سفرهای نوروزی در تاریخ ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ بیان کرد: در طول این بازه زمانی، ۱۱ هزار و ۶۳۵ پرواز توسط همکارانم در پایانه هوایی تهران (تقرب مهرآباد) هدایت و کنترل شده است که سهم فرودگاه بین المللی مهرآباد از این تعداد، هفت هزار و ۶۴۱ پرواز و سهم فرودگاه حضرت امام‌خمینی (ره) ۳ هزار و ۹۹۴ پرواز بوده است.

وی افزود: بر این اساس یک میلیون و ۵۴۲ هزار و ۵۲۵ مسافر جابه‌جا شده‌اند که سهم فرودگاه بین‌المللی مهرآباد ۹۱۶ هزار و ۸۰۰ مسافر و سهم فرودگاه امام‌خمینی (ره) ۶۲۵ هزار و ۷۲۵ مسافر بوده است.

مرادی گفت: بر اساس آمار ثبت شده در واحد آمار اداره هماهنگی پرواز فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، روزانه به‌طور میانگین ۵۲۸ سورتی پرواز توسط همکاران تقرب پرواز هدایت و کنترل‌شده‌اند که ضمن دستیابی به رکوردی جدید پس از دوران کرونا و کسب عنوان پرترافیک‌ترین TMA کشور، سهم فرودگاه مهرآباد از این تعداد پرواز به‌طور میانگین ۳۳۰ پرواز بوده است.

عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و راهبر فرودگاه مهرآباد در پایان بیان کرد: بر خود فرض می‌دانم از تمام همکاران ارجمندم در جای‌جای زنجیره خدمت فرودگاه بین‌المللی مهرآباد که با تلاش کم بدیل خود، خاطراتی ماندگار برای هم وطنان ثبت کردند، تشکر و قدردانی کنم. همچنین از تلاش شبانه‌روزی کارکنان سخت‌کوش سپاه حفاظت هواپیمایی مهرآباد، پلیس فرودگاه مهرآباد، کارکنان شرکت‌های هواپیمایی فعال در مهرآباد، کارکنان شرکت‌های هندلینگ فعال در مهرآباد و دیگر خدمت‌گزاران حوزه‌های امنیتی و ایمنی خدمت‌رسانی که مشتاقانه به مردم شریف ایران اسلامی در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه خدمت کردند، تشکر و قدردانی کنم.

کد خبر: ۲۸۱٬۳۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha