۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
نیروگاه‌های برق‌آبی در ایام نوروز امسال بالغ بر ۲۵۰ هزار مگاوات ساعت تولید انرژی پاک داشته اند
معاون بهره‌برداری شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران:

نیروگاه‌های برق‌آبی در ایام نوروز امسال بالغ بر ۲۵۰ هزار مگاوات ساعت تولید انرژی پاک داشته اند

معاون بهره‌برداری شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران گفت: نیروگاه‌های برق‌آبی شرکت آب و نیرو در ایام نوروز امسال بالغ بر ۲۵۰ هزار مگاوات ساعت تولید انرژی پاک و تجدیدپذیر داشته‌اند.

به گزارش بازار، وحید ایزدی معاون بهره‌برداری شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران افزود: نیروگاه‌های برق‌آبی شرکت آب و نیرو در ایام نوروز با آمادگی کامل به تولید انرژی پاک و تجدیدپذیر پرداختند.

وی اضافه کرد: در تعطیلات ایام نوروز و حتی لحظه تحویل سال نو پرسنل نیروگاه‌های برق‌آبی شرکت آب و نیرو در محیط نیروگاه‌ها حضور داشتند و همزمان که واحدهای نیروگاه در حال تولید انرژی و تأمین برق خانه‌های هم وطنان عزیزمان و صنعت کشور بوده‌اند، جشن نوروز را برگزار کردند.

ایزدی یادآور شد: همچنین در این ایام با بارش‌های خوبی که از ابتدای سال جدید در حوضه‌های آبریز غرب و جنوب غرب به وقوع پیوست، سدهای شرکت آب و نیرو ضمن کنترل سیلاب‌ها، بخش عمده‌ای از روانآب را در مخازن خود ذخیره کردند و به پرشدگی مطلوبی رسیده‌اند.

معاون بهره برداری شرکت آب و نیرو تصریح کرد: نیروگاههای برق‌آبی شرکت آب و نیرو در این مدت بالغ بر ۲۵۰ هزار مگاوات ساعت تولید انرژی پاک و تجدیدپذیر داشته‌اند. نیروگاههای کارون۴، گتوند و رودبارلرستان در حوضه جنوب و جنوب غرب، سیمره و داریان و سردشت در حوضه غرب کشور در حال تولید انرژی بوده و این خدمت رسانی همچنان نیز ادامه دارد و نقش بسزایی در تأمین پیک برق شبکه سراسری دارند.

کد خبر: ۲۸۱٬۲۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha