۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۲
استفاده از کالای ایرانی مهمترین گام در راستای تحقق شعار سال است
مدیرکل صمت کردستان:

استفاده از کالای ایرانی مهمترین گام در راستای تحقق شعار سال است

سنندج – خلیقی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کردستان، استفاده از کالای ایرانی و ترویج این فرهنگ را یکی از مهمترین زمینه ها برای تحقق شعار سال عنوان کرد.

بختیار خلیقی در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن اشاره به اهمیت اجرایی کردن شعار سال، اظهار کرد: نقش آفرینی مردم در تمامی عرصه ها زمینه ساز توسعه و پیشرفت کشور بوده است و به همین دلیل یکی از ارکان مهم تصمیم سازی و تصمیم گیری در کشور نیز خود مردم هستند.

وی با بیان اینکه در کردستان قابلیت های بسیاری در اجرای منویات مقام معظم رهبری برای جهش تولید وجود دارد، گفت: هر جا مردم نقش آفرینی کردند شاهد تحولات چشمگیری در حوزه های مختلف بوده ایم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کردستان افزود: تولید، ستون فقرات اقتصاد کشور است و به عنوان یک سرفصل کاری مهم باید در دستور کار همه مدیران و مسئولان نظام قرار گیرد.

وی ضمن تاکید بر لزوم توجه به مسئله تولید، بیان کرد: مهمترین مسئله در حال حاضر تولید و رونق اقتصادی کشور است و این موضوع باید برای همه نقش آفرینان کشور اعم از دستگاه های دولتی، نیمه دولتی، بخش خصوصی و مردم دغدغه اصلی به شمار آید.

خلیقی با بیان اینکه در دولت مردمی مشارکت جدی و فراگیر مردم تاثیر بسزایی در تحقق شعار سال خواهد داشت، یادآور شد: مردم در تمامی عرصه ها نقش آفرین بوده اند و در راستای تحقق شعار سال نیز بادی این مشارکت و همراهی به خوبی عملیاتی شود.

وی ادامه داد: مردم به عنوان بخش اثر گذار تولید می توانند از کالاهای ایرانی به نحو مطلوبی حمایت کنند و مسئولان نیز می توانند در قالب کار فرهنگی این مهم را در بین آحاد مردم تقویت کنند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه در حوزه صنعت، معدن و تجارت بخش اعظمی از امر تولید توسط بخش خصوصی و مردم انجام می شود، گفت: تجربه ثابت کرده است که هر جا مردم نقش آفرینی کردند شاهد تحولات چشمگیری در حوزه های مرتبط و مورد فعالیت بوده ایم، بنابراین برای تحقق عملی شعار امسال نیز باید مدل های رفتاری اثربخشی را برای مردم تعریف کنیم.

کد خبر: ۲۸۰٬۷۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha