۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
۶۴۰ فقره پرونده تخلف به ارزش ۳۰ میلیارد ریال برای اصناف آذربایجان شرقی تشکیل شد
معاون بازرسی اداره کل صمت آذربایجان شرقی:

۶۴۰ فقره پرونده تخلف به ارزش ۳۰ میلیارد ریال برای اصناف آذربایجان شرقی تشکیل شد

تبریز- پایدار، معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: ۶۴۰ فقره پرونده تخلف به ارزش ۳۰ میلیارد ریال برای اصناف آذربایجان شرقی تشکیل شد.

یوسف پایدار در گفت و گو با خبرنگار بازار از تداوم اقدامات نظارتی بر نحوه فعالیت واحدهای صنفی و خدماتی سراسر استان در طرح ویژه نوروزی خبر داد.

پایدار با تشرح اقدامات صورت گرفته از آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان گفت: در این طرح که از ۱۶ اسفندا ماه سال گذشته آغاز شده، ۷۵ گروه بازرسی شامل بازرسان صمت و اتاق اصناف بصورت روزانه در حال رصد خدمات رسانی به شهروندان و گردشگران نوروزی هستند.

وی ادامه داد: از زمان آغاز طرح تا روز پنجم فروردین بالغ بر ۵ هزار و پانصد مورد بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی استان انجام شد که در این ارتباط، ۶۴۰ فقره پرونده به ارزش سی میلیارد ریال تشکیل یافت.

پایدار با بیان اینکه نیمی از تعداد بازرسی ها مربوط به گشتهای مشترک با سازمانهای همکار در زمینه نظارت بر بازار است؛ اظهار داشت: تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، اتاق اصناف، پلیس امنیت اقتصادی و جهادکشاورزی همکاری بسیار خوبی در اجرای طرحهای نظارتی مشترک دارند.

وی با اشاره به اینکه در بازه زمانی یادشده بالغ بر۲ هزار فقره تماس تلفنی شهروندان با عنوان شکایت از نحوه ارئه کالا و خدمات در مرکز پاسخگویی سامانه ۱۲۴ ثبت شد؛ ادامه داد: از این تعداد، یکهزار و یکصد تماس مربوط به شکایت از گروه های صنفی خدماتی و بقیه مربوط به شکایتهای کالایی است.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت گفت: طرح نظارتی نوروز و ماه مبارک مضان تا هفته سوم فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۲۸۰٬۴۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
      0 0
      تخلفات اداری آزربایجان شرقی چگونه رو میشه چون همه دس به دست هم میدن تا تخلفات را گم وگور کنند وردشون وپاک