۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۸
بهره برداری از ۶۰۰ واحد مسکن مهر دارای مشکل حقوقی در پرند تا نیمه اول امسال
مدیرعامل شرکت عمران پرند عنوان کرد

بهره برداری از ۶۰۰ واحد مسکن مهر دارای مشکل حقوقی در پرند تا نیمه اول امسال

مدیرعامل شرکت عمران پرند گفت: تا پایان نیمه اول امسال از ۱۳۶۹ واحد مسکن مهری که دارای مشکل تعاونی و حقوقی بودند ۶۰۰ واحد به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش بازار، آرش صیادی مدیرعامل شرکت عمران پرند با بیان اینکه بخش عمده‌ای از پروژه‌های مسکن مهردر شهر جدید پرند به بهره برداری رسید و پرونده مسکن مهر در این شهر بسته شد گفت: حدود یک هزار و ۳۶۹ واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند باقی مانده است که بخش عمده‌ای از این پروژه‌ها مشکل معارض دارند که طبق جلسه و جمع بندی‌های که با اداره تعاون شهرپرند صورت گرفته بخشی از مشکل حقوقی و تعاونی این واحدها امسال برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا در نیمه اول امسال ۶۰۰ واحد مسکن مهری که در پرند مشکل تعاونی و حقوقی دارند را تکمیل و به متقاضیان تحویل دهیم، اما مابقی پروژه‌ها به دلیل شکایت‌های که علیه این واحدها شده، باقی مانده است که شرکت عمران پرند در تلاش برای رفع مشکلات این واحدها است.

صیادی با اشاره به اینکه روز گذشته سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند بازدید داشتند وطی این بازدید مقرر شد برای پایش مستمر وزارت راه وشهرسازی و شرکت عمران شهرهای جدید بر روی تمامی واحدهای نهضت ملی مسکن و پروژه‌ها دوربین نصب شود.

گفتنی است سعید غفوری سرپرست شرکت عمران شهر جدید پرند در حاشیه بازدید از واحدهای شهر جدید پرند اعلام کرده بود که با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت‌های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد.

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ادامه داد: ضرورت دارد تا دوربین به همراه نرم افزار متصل به هوش مصنوعی که بتواند تعداد ماشین آلات را از روی پلاک و تعداد حدودی کارگر حاضر در سایت و روزهای فعال سایت قرائت کند، نصب شود و این امکان را نیز داشته باشد تا در داشبورد مدیریتی ذخیره و ثبت شود.

وی تاکید کرد: مدیران باید از بهترین و جدیدترین ابزار و نرم افزارها با قدرت تشخیص بالا استفاده کنند و در این کار از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی هم استفاده شود. در انجام کار تسریع شود به گونه‌ای که حداکثر تا تاریخ ۲۰ فروردین ماه این مهم صورت پذیرد.

کد خبر: ۲۸۰٬۰۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha