۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳
نزدیک به ۴۴۰ هزار مسافر با ۳ هزار و ۶۶۳ پرواز در فرودگاه مهرآباد جابه‌جا شدند
تا ششم فروردین؛

نزدیک به ۴۴۰ هزار مسافر با ۳ هزار و ۶۶۳ پرواز در فرودگاه مهرآباد جابه‌جا شدند

راهبر فرودگاه بین المللی مهرآباد گفت: در فرودگاه مهرآباد از تاریخ ۲۴ اسفند تا پایان روز ۵ فروردین ماه ۱۴۰۳، قریب به ۴۴۰ هزار مسافر توسط ۳ هزارو ۶۶۳ پرواز جابه جا شده اند.

به گزارش بازار، ابراهیم مرادی عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و راهبر فرودگاه بین المللی مهرآباد گفت: از تاریخ ۲۴ اسفند تا پایان روز ۵ فروردین ماه ۱۴۰۳، تعداد ۴۳۹ هزار و ۴۴۰ مسافر توسط ۳ هزار و ۶۶۳ پرواز جابه‌جا شده‌اند.

وی بیان کرد: این رکورد در پایان موج اول سفرهای نوروزی در مهرآباد در حالی ثبت شده است که هنوز بیش از دوازده روز از بازه تعطیلات و سفرهای نوروز ۱۴۰۳ باقی مانده‌است.

راهبر فرودگاه بین المللی مهرآباد ضمن قدر دانی از زحمات تمام همکاران این فرودگاه در بخش‌های مختلف زنجیره خدمت این فرودگاه، گفت: مهرآباد و مهرآبادی‌ها با تمام توان در تلاش هستند تا خاطرات خوبی از سفرهای نوروزی برای هم‌وطنان و پایتخت نشینان به یادگار بماند.

مرادی بیان کرد: در فرودگاه مهرآباد قبل از شروع پروازهای نوروزی اقدامات زیادی از جمله تشکیل کمیته تسهیلات با حضور نمایندگان کلیه شرکت‌های هواپیمایی و نهادهای ذیربطِ مستقر در فرودگاه به‌منظور هماهنگی بیشتر در راستای ارائه خدمات بهینه فرودگاهی انجام شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده گفت: «تهیه و ابلاغ دستورالعمل‌های لازم به همه غرفه‌ها و نظارت بر اجرای آنها در خصوص رعایت موازین شرعی و بهداشتی و نیز ضرورت نصب برچسب قیمت‌ها»، «ابلاغ دستورالعمل و نظارت بر عملکرد تاکسی‌ها در فرودگاه، برای تمهیدات لازم در جهت تأمین تاکسی‌های مورد نیاز مسافرین در ایام نوروز» و «برگزاری جلسات توجیهی با مدیران ترمینال‌ها در خصوص توجیه همکاران در شرایط خاص» و همچنین «ارسال نامه به شرکت‌های هواپیمایی مبنی بر ارسال زمان پروازها و اطلاع رسانی به‌موقع در خصوص تأخیر احتمالی پروازها و عملکرد هندلینگ کن نده‌ها» و «تمهیدات لازم به‌منظور آمادگی اورژانس و کمک‌های اولیه در کلیه ترمینال‌ها» و در نهایت «ایجاد فضای سبز و گلکاری، استقرار سفره‌های هفت‌سین»، «هماهنگی با گروه‌های مختلف فرهنگی و تفریحی جهت سرگرمی و ایجاد فضای شاد با حضور بیش از ۱۰ تیم موسیقی، رادیو بهار، پانتومیم، عروسک‌گردان، تربیون خنده و سیلور من‌ها در ترمینال‌ها» از اقدامات مهم این اداره کل در راستای استقبال از سفرهای نوروزی بوده است.

کد خبر: ۲۷۹٬۹۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha