۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
ایجاد دهکده لجستیک برای اتصال کریدور شمال - جنوب
مدیر اجرایی منطقه آزاد مازندران مطرح کرد؛

ایجاد دهکده لجستیک برای اتصال کریدور شمال - جنوب

ساری- فولادی، مدیر اجرایی منطقه آزاد مازندران گفت: در منطقه آزاد استان دنبال اتصال کریدور شمال - جنوب با راه اندازی دهکده لجستیک هستیم.

حجت الاسلام مجیدرضا فولادی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به دیدار با گونر گونج آر رایزن بازرگانی جمهوری ترکیه در تهران در محل دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد اظهار کرد: این اقدام به همت دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه مازندران صورت پذیرفت و در آن موارد متعددی مطرح شد.

وی با بیان اینکه گسترش روابط ایران و ترکیه به عنوان دو کشور قدرتمند منطقه از طریق منطقه آزاد مازندران می تواند در رشد و توسعه استان موثر باشد، افزود: در این جلسه، ضمن بیان قابلیت ها، توانمندی‌ ها و ظرفیت‌ های منطقه آزاد مازندران، خواستار حضور و فعالیت بازرگانان، تجار و سرمایه گذاران ترکیه در متطقه آزاد مازندران شدیم.

مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی مازندران، در خصوص چگونگی روابط دو جانبه، اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک با برگزاری جلسات و مباحث تخصصی نتیجه مطلوب اقتصادی برای مردم خوب مازندران محقق شود.

فولادی گفت: ما در منطقه آزاد مازندران به دنبال مردمی کردن اقتصاد هستیم و می‌خواهیم مردم در منافع منطقه آزاد سهیم باشند.

مدیر اجرایی منطقه آزاد مازندران ادامه داد: ما در منطقه آزاد به دنبال تولید و اشتغال هزاران جوان جویای کار و به دنبال اتصال کریدور شمال به جنوب با راه اندازی دهکده لجستیک هستیم.

وی ادامه داد: در منطقه آزاد به دنبال ایجاد صندوق فرابورس برای منفعت عام مردم استان و دنبال رشد اقتصادی با محوریت ۱۰۰ درصدی صادرات هستیم.

کد خبر: ۲۷۹٬۵۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha