۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
بستر راهیان نور دریایی را ایجاد می‌کنیم
وزیر راه و شهرسازی:

بستر راهیان نور دریایی را ایجاد می‌کنیم

وزیر راه و شهرسازی در آیین اختتامیه روز ملی راهیان نور از کمک به ایجاد بستر راهیان نور دریایی با هماهنگی سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد.

به گزارش بازار، مهرداد بذرپاش در جریان سفر به استان خوزستان با حضور در آیین اختتامیه روز ملی راهیان نور از کمک این وزارتخانه به پیشنهاد راه‌اندازی راهیان نور دریایی خبر داد و گفت: هماهنگی های لازم با سازمان بنادر و دریانوردی در این مورد انجام می شود.

وی همچنین تاکید کرد: زیرساخت های جاده ای برای دسترسی کاروان های راهیان نور به مقاصد مورد نظر بهسازی و امین سازی می شوند و ناوگان مناسب برای جایجایی کاروان ها تامین می گردد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: ظرفیت های فرهنگی پایانه‌ها، فرودگاه‌ها و ایستگاه‌ها و تابلوهای بین راهی به عنوان بسترهای تبلیغات و توریج فرهنگ راهیان نور قابلیت استفاده دارند.

بذرپاش همچنین روز ملی راهیان نور را روز ملی مقاومت ملت نامید و برگزاری روز ملی راهیان نور را اقدامی برای به تصویر کشیدن رشادت ها و از خودگذشتگی ها و شهادت مردان خدا که زمانی پا به جبهه حق علیه باطل گذاشتند دانست.

وی در ادامه به خاطرات شهدات منصور بذرپاش و محمدسعید جعفری در دوران هشت سال دفاع مقدس پرداخت و زنده نگاه داشتن یاد شهدا از طریق برگزاری کاروان های راهیان نور را پروش فرزندانی چون شهیدان علی‌وردی و حججی دانست.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: ما در دولت سیزدهم خواستگاه اصلی خود را راهیان نور می دانیم. ما دولت برآمده از سرزمین فکه و طلایه و شلمچه می دانیم و دولت آقای رئیسی ذره ای فاصله قائل نیست.

بذرپاش در این مراسم به نقش امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی اشاره کرد و شخصیت ایشان در همراه کردن مردم بدون برخورداری از ابزارهای رسانه ای گسترده و امروز را بزرگ دانست.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: فناوری راهیان نور همانند یک خندق مستحکم در مقابل حجمه‌های همه جانبه علیه فرهنگ و اعتقادات ملت شریف ایران، ایستادگی و مقاومت را راحت تر و آسان تر می کند.

کد خبر: ۲۷۷٬۹۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha