۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
جلوه‌گری «هوش مصنوعی» در آینده برندینگ| انقلاب چهارم صنعت در راه است
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

جلوه‌گری «هوش مصنوعی» در آینده برندینگ| انقلاب چهارم صنعت در راه است

تهران- خانی علی اکبری، دبیر کل سمپوزیوم ملی نقش هوش مصنوعی در برندسازی، ضمن اشاره به جلوه گری هوش مصنوعی در آینده برندینگ، گفت: انقلاب چهارم با هوش مصنوعی معنا می گیرد.

صادق خانی علی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه سمپوزیوم ملی نقش هوش مصنوعی در برندسازی و توسعه بهره وری برگزار شد، گفت: این سمپوزیوم به بررسی نقش هوش مصنوعی در آینده کسب و کارها می پردازد.

وی افزود: امروزه هوش مصنوعی یا AI به سرعت در توسعه کسب و کارها جلوه می کند و شرکت های پیشرو در این زمینه نقش رهبری را برعهده گرفته اند. به طوری که عدم استفاده از هوش مصنوعی در یک فضای رقابتی منجر به از دست رفتن بازار شده و جایگاه شرکت ها را تغییر خواهد داد.

دبیر کل سمپوزیوم ملی نقش هوش مصنوعی در برندسازی و توسعه بهره وری گفت: چگونگی ارتقای بهره وری و برندسازی با کاربست هوش مصنوعی یکی از موضوعات مطروحه، در انقلاب صنعتی چهارم است.

خانی علی اکبری ادامه داد: این موضوع تاثیر مستقیم بر افزایش سودآوری، بهبود فرآیند تولید، کنترل کیفیت محصول، بهبود تجربه مشتریان، کاهش هزینه های تولید و به طور کل، بهبود کارآیی در محیط تولیدی و رسیدن به نتایج بهتر دارد.

وی تاکید کرد: استفاده موثر از راهکارهای هوش مصنوعی می تواند به دستیابی به این اهداف کمک کند. به همین منظور شرکت ها باید بروزرسانی فرآیندهای هوشمندسازی خود را به منظور بهره وری بیشتر انجام دهند.

مشاور عالی گروه خدمات انفورماتیک راهبر همچنین گفت: سمپوزیوم ملی نقش هوش مصنوعی در برندسازی و توسعه بهره وری با حضور صاحب نظران، متخصصان و اساتید حوزه هوش مصنوعی و کیفیت و مدیران ارشد و میانی سازمان ها و بزرگترین بنگاه های اقتصادی کشور در مرکز همایش های صدا و سیمای تهران برگزار شد.

خانی علی اکبری بیان کرد: در این سمپوزیوم شریعت زاده، دبیر کارگروه هوش مصنوعی و دانش بنیان معاونت علمی ریاست جمهوری به عنوان رئیس پنل انتخاب شد.

به گزارش بازار، سید مسعود شریفی، دبیر کارگروه سیاست گزاری ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی ریاست جمهوری؛ محسن غلامپور، مدیر مسئول رسانه های دنیای برند و توسعه برتر؛ محمدرضا معبودیان، رئیس کمسیون هوش مصنوعی و علم داده سازمان صنفی رایانه و احسان امیریان، کارشناس ارشد هوش مصنوعی و برند سازی مدرن نیز دیگر اعضای پنل این سمپوزیوم را تشکیل می دهند.

کد خبر: ۲۷۷٬۸۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha