۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
تصویب یک فوریت لایحه تعیین نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی
در جلسه شورای اسلامی شهر تهران صورت گرفت

تصویب یک فوریت لایحه تعیین نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی

همزمان با دویست و بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، یک فوریت لوایح تعیین نرخ بلیت و کرایه وسایل حمل و نقل عمومی شهر تهران و بهای خدمات برای اجرا در سال ۱۴۰۳ مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش بازار، در ادامه این جلسه یک فوریت لوایح اصلاحی نحوه محاسبه بهای خدمات مدیریت پسماند، پسماند ساختمانی و عمرانی و اصلاحیه مصوبه نرخ بهای نظارت بر دفع و جمع آوری پسماند پزشکی، بهای ورود خودروها به میادین میوه و تره بار، خدمات کارشناسی و تجاری به صورت سرقفلی در میادین میوه و تره بار، بهای خدمات کارشناسی و فنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، خدمات آرامستان بهشت زهرا (س)، استفاده از مراکز تفریحی و باغ پرندگان، بهای خدمات حوزه فنی و عمران، بهای لکه گیری و آسفالت، بهای خدمات استفاده از مراکز فرهنگی و تفریحی و مراکز فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران بررسی شد.

محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا با بیان اینکه حداکثر یک جلسه از جلسات امسال شورا باقی مانده است، گفت: مگر این لوایح جزء وظایف شهرداری نیست و مگر سازمان و شرکت و اداره کل ندارد؟ چرا تا امروز این لایحه ارائه نشده و چرا باید امروز ۱۵ لایحه ارائه دهند و انتظار داشته باشند که این لوایح بررسی شود. بنده تا پایان سال در کمیسیون جلسه‌ای برای بررسی این لوایح تشکیل نخواهم داد.

مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا هم با بیان اینکه با توجه به تذکرات ارائه شده واقعا برای این اتفاق متأسفم، گفت: قطعا بنده در کمیسیون خدمات شهری، این لوایح را بررسی نخواهم کرد. این شیوه غلط است و اعضا چندین بار تذکر دادند و این اقدام بی احترامی به شوراست. علت باید توضیح داده شود تا بدانیم به چه دلیل این روند پیش گرفته شده است.
یک فوریت لوایح ارائه شده در شورا با ۱۳ مخالف تصویب نشد.

در ادامه یک فوریت لایحه ارسال ۱۴ نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران به عنوان ذی حساب نیز با ۱۰ رأی مخالف مورد تصویب قرار نگرفت.

کد خبر: ۲۷۷٬۷۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha