۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
برف در خراسان رضوی کولاک کرد| تردد در راه های مواصلاتی فقط با زنجیر چرخ
بازار گزارش می دهد؛

برف در خراسان رضوی کولاک کرد| تردد در راه های مواصلاتی فقط با زنجیر چرخ

مشهد- بارش برف در خراسان رضوی برای دومین روز متوالی مدارس بسیاری از شهرها را به تعطیلی کشاند و موجب اعمال محدودیت های تردد و ترافیکی در راه های مواصلاتی این استان شد.

بازار؛ گروه استان ها: بارش برف در استان خراسان رضوی و کاهش دمای هوا تا منفی ۶ درجه سانتی گراد موجب شد تا برای جلوگیری از آسیب های وارده به دانش آموزان و هم چنین صرفه جویی در مصرف گاز بسیاری از مدارس در این استان به ویژه تمامی مقاطع تحصیلی در شهر مقدس مشهد در روز چهارشنبه تعطیل اعلام شود و کلاس ها به صورت غیر حضوری برگزار شود.

به گزارش خبرنگار بازار در همین حال بارش برف موجب انسداد راه های مواصلاتی روستایی و هم چنین اعمال محدودیت های تردد و ترافیکی در جاده های کوهستانی شد.

به دلیل بارش برف تردد در مسیر های شهرستان های مه ولات، باخرز، جغتای، نیشابور، زبرخان، مشهد، چناران، طرقبه شاندیز، تربت حیدریه، زاوه، کاشمر، کوهسرخ، بجستان، گناباد، چناران، نیشابور، خوشاب، رشتخوار، کلات و فریمان دچار اختلال شد.

در همین راستا مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان از زائران و افرادی که قصد سفر به استان خراسان رضوی را دارند درخواست کرد تا از سفرهای غیر ضروری به این استان پرهیز کنند و در این راستا ملزم به استفاده از تجهیزات ایمنی در جاده های زمستانی نظیر زنجیر چرخ هستند.

برف در خراسان رضوی کولاک کرد| تردد در راه های مواصلاتی فقط با زنجیر چرخ

جعفر شهامت راه های مواصلاتی و جاده های این استان را لغزنده عنوان کرد و اظهار داشت: به دلیل بارش برف و هم چنین مه گرفتگی شعاع دید در بسیاری از راه های مواصلاتی کاهش یافته است و تردد در محور های این استان به ویژه مناطق کوهستانی فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

برف حادثه ساز شد

به گزارش خبرنگار بازار در همین حال رییس پلیس راه خراسان رضوی از انسداد مسیر کاخک گناباد - سرایان به دلیل یخ‌زدگی و کولاک برف و هم چنین محدودیت تردد تریلر ها در مسیر قوچان - درگز خبر داد.

سرهنگ حسین میش مست اظهار کرد: به دلیل جلوگیری از حوادث احتمالی تردد در مسیر قوچان- درگز فقط با زنجیر چرخ میسر است و از تردد تریلی در این مسیر جلوگیری جلوگیری شد.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی کرد: هم اینک در مسیرهای مشهد، چناران، قوچان، درگز، کلات، سرخس و فریمان بارش برف ادامه دارد.

وی ادامه داد: جاده‌های تربت جام، تایباد، خواف، مه ولات، کوهسرخ، بردسکن، نیشابور، جوین، جغتای، آزادراه شهید شوشتری و تربت حیدریه نیز برفی است.

کد خبر: ۲۷۵٬۴۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha