۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
بیمارستان‌های نیمه تمام یزد تکمیل می‌شود
با موافقت وزیر اقتصاد؛

بیمارستان‌های نیمه تمام یزد تکمیل می‌شود

یزد- تکمیل بیمارستان مادر، بیمارستان قلب و ... در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با تخصیص هزار میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های راکد موافقت شد.

به گزارش بازار، مهران فاطمی استاندار یزد درخواست بررسی تامین منابع مالی طرح های سلامت استان را درآخرین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح کرد که به این ترتیب بیمارستان های نیمه تمام از جمله بیمارستان تخصصی مادر و بیمارستان تخصصی قلب با بودجه مصوب وزیر اقتصاد تکمیل می شود.

وی با تاکید بر اینکه این زیرساخت ها بسیار مورد توجه و نیاز استان است، اضافه کرد: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به استان های جنوب شرق کشور، استان را با کاستی هایی برای تامین زیرساخت های درمانی مواجه کرده که تکمیل این بیمارستان ها در کاهش بخشی از این کمبودها موثر هستند.

فاطمی با اشاره به ظرفیت استان در حوزه درمان ناباروری و تخصص ویژه پروفسور افلاطونیان و همکاران خواستار تسریع در ساخت بیمارستان مادر با توجه به پیگیری ها و تلاش های صورت گرفته از سوی سرمایه گذاران شد.

گفتنی است، مقرر شد که هزار میلیارد تومان اعتبار تکمیل طرح های راکد به تکمیل این طرح های نیمه تمام اختصاص یابد تا هر چه زودتر شاهد بهره برداری از آن باشیم.

کد خبر: ۲۷۵٬۰۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha