۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
زیرساخت کارگزاری‌ های بورس باید ارتقا یابد
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

زیرساخت کارگزاری‌ های بورس باید ارتقا یابد

محمودی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است با وجود استقبال مردم از بورس، سازمان بورس و اوارق بهادار باید کارگزاری ها را ملزم به ارتقا زیرساخت های بورس کند تا مشکلات کنونی ایجاد نشود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سمیه محمودی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، اشاره به ضرورت ارتقا زیرساخت کارگزاری‌های بورس، گفت: نمایندگان مجلس، طی ماه‌های گذشته همواره بر ضرورت ارتقا زیرساخت های کارگزاری‌ها و رسیدگی به شرایط بورس تاکید داشته و هشدارهای لازم را به مسئولان اجرایی گوشزده کردند اما از آنجا که سازمان بورس نسبت به بهبود این زیرساخت‌ها بی توجه بود، مشکلات کنونی ایجاد شد.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشد شاخص بورس در ماه‌های اخیر، افزود: دولت باید استقبال مردم از بورس را فرصتی طلایی دانسته و با ایجاد زیرساخت‌های مناسب انگیزه مردم برای حضور در این بازار را افزایش دهد.

کمیسیون اقتصادی مجلس به موضوع بورس، وضعیت آن و شرایط کارگزاری ها ورود می کند
وی با بیان اینکه کمیسیون اقتصادی مجلس به موضوع بورس، وضعیت آن و شرایط کارگزاری ها ورود می کند، اظهار کرد: کارگزاری‌های بورس از تمامی معاملات انجام گرفته درصدی را به عنوان کارمزد، برمی دارند، بنابراین سازمان بورس باید این کارگزاری ها را به ارائه خدمات ویژه به مشتریان خود ملزم کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: سازمان بورس و اوراق بهادار باید با دقت و نظارت جدی برعملکرد کارگزاری ها، از خدشه دار شدن اعتماد مردم جلوگیری کند زیرا در صورتی که مردم نتواند از خدمات کارگزاری ها به راحتی استفاده کنند، اطمینان خود نسبت به بورس را نیز از دست می دهند.

کد خبر: ۲۷٬۴۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha