۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
سفر بیش از ۱۰ هزار نفر باپروازهای «هما» به نجف اشرف
مدیرکل روابط‌عمومی هما خبر داد

سفر بیش از ۱۰ هزار نفر باپروازهای «هما» به نجف اشرف

مدیرکل روابط‌عمومی هما گفت: با توجه به افزایش تقاضای سفر هوایی به عتبات عالیات در ماه رجب، تعداد ۴۴ پرواز رفت و برگشت برنامه‌ای و فوق العاده در مسیر تهران به نجف و بالعکس برقرار شد.

به گزارش بازار، حسام قربانعلی اظهار کرد: با توجه به افزایش تقاضای سفر هوایی به عتبات عالیات در ماه رجب، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در مدت زمان یاد شده تعداد ۴۴ پرواز رفت و برگشت برنامه‌ای و فوق العاده در مسیر تهران به نجف و بالعکس برنامه ریزی و انجام داد.

قربانعلی گفت: در برنامه زمستانی هما در هفته ۴ پرواز برنامه‌ای در این مسیر صورت‌می‌گیرد که در ماه رجب به‌دنبال افزایش تقاضا، تعداد ۴۴ پرواز رفت و برگشت برنامه‌ای و فوق العاده برای بازه زمانی ۲۳ دی تا ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ برنامه ریزی و انجام شد.

وی افزود: با این تعداد پرواز، در مدت زمان ماه رجب (از ۲۳ دی تا ۲۱ بهمن ۱۴۰۲) بیش از ۱۰ هزار نفر با پروازهای "هما" در مسیر تهران به نجف و بالعکس سفر کردند.

مدیرکل روابط‌عمومی "هما" با اشاره به افزایش مضاعف تقاضا در ماه مبارک شعبان اظهار کرد: مقرر شده است پروازهای فوق العاده نیز برای این ایام برنامه ریزی گردد. افزایش تعداد پروازهای "هما" به مقصد نجف اشرف تأثیر چشمگیری در متعادل سازی تقاضا و کاهش قیمت بلیت در این مسیر به‌همراه داشته است.

وی خاطر نشان کرد: متقاضیان سفر در این مسیر می‌توانند برای تهیه بلیت به سایتwww.iranair.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۰۲۱۴۶۶۲۱۸۸۸ دفتر فروش تلفنی "هما" تماس بگیرند.

قربانعلی در پایان گفت: در حال حاضر پروازهای برنامه‌ای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه از فرودگاه حضرت امام (ره) به فرودگاه نجف اشرف انجام‌می‌شود.

کد خبر: ۲۷۳٬۳۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha