۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳
رکورد پروازهای داخلی شکسته شد
مدیر راهبری فرودگاه مهرآباد:

رکورد پروازهای داخلی شکسته شد

مدیر راهبری فرودگاه مهرآباد گفت: طی ۲۴ ساعته گذشته ۳۸۸ پرواز ورودی و خروجی در مهرآباد انجام شده است.

به گزارش بازار، ابراهیم مرادی مدیر راهبری فرودگاه مهرآباد گفت: طی ۲۴ ساعته گذشته ۳۸۸ پرواز ورودی و خروجی در مهرآباد انجام شده که این تعداد پرواز طی دو سال گذشته بی سابقه بوده است.

در حالی که تعطیلات ۶ روزه پیش رو است و مسافران در این ایام با توجه به افزایش حجم زیاد ترافیکی ترجیح می دهند از ناوگان حمل ونقل عمومی استفاده کنند و در این شرایط بسیاری از مسافران سفر با هواپیما را ترجیح می دهند بنابراین در این ایام تعداد سفرهای هوایی در مسیرهای داخلی افزایش یافته است و با توجه به افزایش مجوز پروازهای داخلی تعداد نشست و برخاست پروازها رشد چشم گیری داشته است و به نوعی رکود پروازی در مهرآباد شکسته شد.

بر اساس این گزارش در حال حاضر بیشترین مسیر پروازی طی امروز به مشهد بوده است و به نوعی رتبه اول را در بین شهرهای مقصد دارد.

طبق آخرین اعلام شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی و فرودگاه مهرآباد رکورد پروازهای مسافری مهرآباد شکسته شد. به طوری که در این زمینه ابراهیم مرادی عضو هیات مدیره و راهبر فرودگاه بین المللی مهرآباد از شکسته شدن رکورد پروازهای مسافری فرودگاه بین المللی مهرآباد طی ۲۴ ساعت گذشته در اولین روز تعطیلات روزهای پایانی چهلمین دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی خبر داد.

وی گفت: این اولین بار طی دو سال گذشته است که مهرآباد به این رکورد پروازی دست یافته است و بیش از ۵۰ هزار مسافر با این تعداد پرواز در طی یک شبانه روز جابجا شده اند.

بر اساس این گزارش حال با توجه به آنکه میزان تقاضا و عرضه در بحث بلیت هواپیما بسیار زیادتر است بنابراین توصیه می شود مسافران حتما چند روز قبل اقدام به خرید بلیت کنند.

کد خبر: ۲۷۲٬۴۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha