۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴
بهره برداری از طرح‌های روستایی در سراسر کشور در دهه فجر
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور اعلام کرد

بهره برداری از طرح‌های روستایی در سراسر کشور در دهه فجر

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: بیش از پانزده هزار و ۸۵۰ طرح با سرمایه گذاری بیش از ۴۸ هزار میلیارد تومان در روستاهای سراسر کشور بهره برداری می‌شود.

به گزارش بازار، امیرحسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: این میزان طرح در دوبخش عمرانی، زیربنایی و سرمایه گذاری و اشتغال است.

مدنی افزود، در حوزه عمرانی وزیربنایی با سرمایه گذاری بیش از ۳۱ هزار مییارد تومان، ۱۴۵۰۰ طرح به بهره برداری می‌رسد و در حوزه اشتغالزایی با سرمایه گذاری شانزده هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان، ۱۲۸۹ طرح بهره برداری می‌شود که در مجموع برای این این پازنزده هزار و ۸۰۰ طرح نزدیک به ۴۸ هزار میلیارد توما نسرمایه گذاری شده است.

معاون توسعه روستایی، مناطق محروم کشور خاطرنشان کرد با اجرای طرح‌های اشتغالزایی، برای هشتاد و دو هزارو ۱۹۰ نفر شغل ایجاد می‌شود و این طرح‌ها هم زمان با ایام الله دهه فجر در سراسر کشور با حضور رئیس جمهور، استانداران و مقامات لشکری و کشوری به بهره برداری می‌رسد.

به گفته مدنی این طرح‌ها در نه هزار و ۶۱۴ روستا به بهره برداری می‌رسد و طرح‌ها شامل آبرسانی، برق رسانی، بهسازی محیط و معابر روستایی، اینترنت، بهداشت ودرمان، طرح‌های عشایری، طرح‌های دهیاری ها، راهسازی و روکش آسفالت، احداث مدارس و فضای آموزشی، قنوات و آبخیزداری، اماکن ورزشی و گاز رسانی وسایر طرح‌ها در حوزه روستاست.

کد خبر: ۲۷۲٬۴۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha