۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
آمادگی چین برای سرمایه گذاری در پروژه های بزرگ ملی ایران
سرکنسول جمهوری خلق چین در بندرعباس تاکید کرد:

آمادگی چین برای سرمایه گذاری در پروژه های بزرگ ملی ایران

یاسوج- سرکنسول جمهوری خلق چین در بندرعباس گفت: می‌توانیم با همکاری اقتصادی در پروژه‌های بزرگ ملی‌ که نیاز به فاینانس و زمان زیادی برای اجرا دارند، سرمایه گذاری کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار، «شو وی» بعدازظهر دوشنبه در نشست اقتصادی با اتاق بازرگانی یاسوج افزود: همکاری اقتصادی دو کشورنباید تنها در حوزه واردات و صادرات باشد و مردم می توانند تاثیر این سرمایه‌گذاری‌ها را احساس کنند.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری این استان معرفی شوند که با تجار و شرکت‌های چینی علاقمند به سرمایه‌گذاری رایزنی و استان کهگیلویه و بویراحمد را معرفی کنیم، گفت: مسوولیت سرکنسولگری چین در بندرعباس شامل هشت استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، فارس، بوشهر، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد است.

«شو وی» تصریح کرد: روسای جمهور دو کشور همواره ملاقات‌ها و دیدگاه‌های مشترکی دارند که تاکید ما عملیاتی و اجرایی شدن این دیدگاه‌ها است و روابط ایران و چین در بالاترین و بهترین زمان ممکن قرار دارد.

سرکنسول جمهوری خلق چین در بندرعباس اظهار داشت: به نمایندگی از شرکت‌ها و تجار چینی خواستار حمایت مسئولان ایران از سرمایه‌گذاران و تجاری هستیم، که در این کشور و استان سرمایه‌گذاری می‌کنند.

کد خبر: ۲۷۰٬۷۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha