۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
افتتاح ۵۹۴ پروژه در کرمان/ ۱۹۳ پروژه کلید می خورد
معاون استاندار کرمان:

افتتاح ۵۹۴ پروژه در کرمان/ ۱۹۳ پروژه کلید می خورد

کرمان- آیت الهی موسوی، معاون استاندار کرمان از افتتاح ۵۹۴ پروژه طی دهه فجر در استان کرمان خبر داد و گفت: همچنین در این ایام عملیات اجرایی ۱۹۳ پروژه کلید می خورد.

سید مصطفی آیت‌الهی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان این مطلب که در مجموع یک هزار و ۲۰ پروژه در دهه فجر آماده افتتاح و یا شروع عملیات اجرایی است، اظهار کرد: اعتبار این تعداد پروژه برابر ۱۲ هزار و ۵۰۷ میلیارد تومان است.

وی گفت: از این پروژه ۷۸۷ پروژه افتتاحی و یا آغاز عملیات اجرایی دستگاه‌ های اجرایی است که البته شامل پروژه های شهرداری‌ ها و دهیاری‌ ها نمی شود.

وی با اشاره به اینکه ۵۹۴ پروژه با اعتبار شش هزار و ۷۰۸ میلیارد تومان افتتاح می شود، افزود: در دهه فجر عملیات اجرایی ۱۹۳ پروژه نیز کلید می خورد.

معاون استاندار کرمان گفت: در این ایام ۱۲۸ پروژه از بنیاد مسکن به بهره برداری می رسد که با سهم ۲۲ درصدی از کل پروژه ها، بیشترین آمار یکی از دستگاه ای اجرایی استان محسوب می شود. همچنین بیشترین پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود در حوزه بنیاد مسکن به میزان ۷۱ پروژه بوده است.

وی بیشترین اعتبار را مربوط به شرکت گاز به مبلغ یک هزار و ۶۶۰ میلیارد تومان دانست و عنوان کرد: بیش از ۹۷ درصد شهرها و بیش از ۶۰ درصد روستاهای استان کرمان شامل اتمام عملیات گاز رسانی هستند.

کد خبر: ۲۷۰٬۳۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha