۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
نگاه ویژه وزارت میراث به منطقه آزاد اروند| «اروند» آماده استقبال از گردشگران نوروزی ۱۴۰۳ می‌شود
مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند:

نگاه ویژه وزارت میراث به منطقه آزاد اروند| «اروند» آماده استقبال از گردشگران نوروزی ۱۴۰۳ می‌شود

آبادان- بابامرادی، مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند از تعامل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با مناطق آزاد برای ایام نوروز، خبر داد.

امیرهوشنگ بابامرادی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: هفته جاری پنجاه و نهمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با حضور معاون گردشگری وزارت میراث، مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، نمایندگان ۲۷ دستگاه عضو و مدیران گردشگری مناطق آزاد تجاری صنعتی ویژه اقتصادی در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد که به عنوان مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در این نشست حضور داشتم.

وی افزود: به گفته معاون گردشگری وزارت میراث، مناطق آزاد یکی از مقاصد اصلی گردشگری کشور برای نوروز محسوب می شوند و سازمان منطقه آزاد اروند برنامه های گسترده ای برای این موضوع در نظر گرفته است و هماهنگی‌ های خوبی بین وزارت میراث و دبیرخانه مناطق آزاد صورت گرفته است.

مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به موارد مطرح شده از سوی این سازمان در نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، توضیح داد: در این نشست به گردشگری دفاع مقدس و حضور راهیان نور در مناطق جنوب کشور به ویژه منطقه آزاد اروند اشاره شد که این مزیت وجه تمایز اروند نسبت به سایر مناطق است.

بابامرادی تاکید کرد: همکاری ‌های خوبی بین سازمان مناطق آزاد و معاونت گردشگری وزارت میراث شکل گرفته و جلسات متعددی نیز برای توسعه گردشگری در منطقه آزاد اروند برگزار شده که جا دارد از حمایت های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

وی عنوان کرد: تدابیر اتخاذ شده در زمینه تسهیل سفر برای نوروز ۱۴۰۳، تردد میانگین روزانه ۱۰ هزار نفر از مرز شلمچه و ساماندهی ورود گردشگران در ایام نوروز، استقرار پلیس راهور و مدیریت تردد خودروها از جمله سرفصل‌ های مدیریت گردشگری در ایام تعطیلات پیش رو است.

کد خبر: ۲۶۹٬۹۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha