۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
اجرای بیش از ۴۰۰ هزار هکتار کشاورزی قراردادی توسط سازمان تعاون روستایی
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی اعلام کرد

اجرای بیش از ۴۰۰ هزار هکتار کشاورزی قراردادی توسط سازمان تعاون روستایی

طرح کشاورزی قراردادی در سطح بیش از ۴۰۰ هزار هکتار توسط سازمان تعاون روستایی و تشکل‌های تحت پوشش آن در چند ماه اخیر در کشور اجرایی شده است.

به گزارش بازار، غلامرضا هادربادی مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در نشست شورای مدیران سازمان با حضور وبیناری مدیران استانی، با اعلام مطلب فوق، گفت: برای نخستین بار، سازمان تعاون روستایی به عنوان مجری کشاورزی قراردادی انتخاب و با برنامه مدون و مشخص وارد این عرصه شد و عملکرد بیش از ۴۰۰ هزار هکتاری سازمان و تشکل‌های تحت پوشش در چند ماه اخیر قابل تقدیر است.

وی بر پیگیری جدی اجرای طرح کشاورزی قراردادی توسط ستاد مرکزی و استان‌ها تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی، ضمن اشاره به تامین و ذخیره‌سازی بخش اعظم میوه شب عید، بر طراحی هرچه سریع‌تر سامانه مدیریت توزیع آرد روستایی و نصب‌العین قرار دادن برنامه تحول سازمان به عنوان نقشه راه تاکید کرد.

هادربادی، مستندسازی و مولدسازی اموال و املاک سازمان را یکی از کارهای ضروری سازمان دانست که باید دلسوزانه و مستمر در ستاد و استان‌ها پیگیری شود.

وی افزود: تلاش برای مستندسازی شاخص‌های عملکردی سازمان، در واقع مستند کردن تلاش‌های دلسوزانه مدیران و همکاران سازمان و تشکل‌ها در بخش‌های مختلف است، لذا به منظور مستندسازی شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد، حداکثر تلاش در ستاد و استان‌ها صورت گیرد و کارشناس مشخص برای پیگیری موضوع تعیین شود.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین کلانتری مسوول نمایندگی ولی‌فقیه سازمان، برنامه‌ریزی درست را نیمی از راه رسیدن به موفقیت دانست و گفت: برنامه‌ریزی صحیح در هنگام لغزش‌ها، نجات دهنده بوده و جزو ارکان مدیریت راهبردی در راستای ارزیابی عملکرد است، بنابراین علاوه بر اجرایی بودن برنامه، باید از مدیرانی استفاده شود که عالم و توانمند باشند.

عضو هیات مدیره سازمان نیز در این نشست، رفع کاستی‌ها و نواقص موجود برای اجرای کارهای حاکمیتی به ویژه در حوزه زیرساختی و نیز تبدیل سازمان به سازمان توسعه‌ای را مهم دانست.

حایک برنامه‌ریزی لازم برای انجام فعالیت‌ها بدون ایجاد بار مالی برای دولت با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های سازمان را از موارد در دست پیگیری سازمان دانست.

خوشخو مدیرکل دفتر حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد نیز در این نشست، گزارشی از برگزاری جلسات شورای مناطق مدیران استانی ارائه و اهم موضوعات مطرح شده در این جلسات را اعلام و سپس نتایج ارزیابی عملکرد سازمان در سال گذشته و اقدامات انجام شده در راستای ارزیابی عملکرد سازمان در سال جاری را تشریح کرد.

کد خبر: ۲۶۶٬۹۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha