۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
۳ هزار پروژه در مازندران نیمه کاره است
استاندار مازندران:

۳ هزار پروژه در مازندران نیمه کاره است

ساری- حسینی پور، استاندار مازندران شمار پروژه های نیمه تمام استان را سه هزار واحد ذکر کرد و گفت: اعتبارات مولدسازی اموال و دارایی های دولت برای تکمیل این طرح ها استفاده می شود.

سید محمود حسینی پور در گفت وگو با خبرنگار بازار با اشاره به اجرای طرح مولدسازی اموال دولتی در استان اظهار داشت: اموالی توسط دستگاه های دولتی معرفی شده است و با تصمیمات اتخاذ شده، ۱۰۰ درصد اعتبارات مولدسازی به استان برمی گردد.

وی با بیان این که در مازندران ظرفیت های خوبی برای مولدسازی داریم، گفت: از اعتبارات مولدسازی دارایی ها برای تکمیل پروژه های نیمه تمام استفاده می شود.

وی با عنوان این که بیش از سه هزار پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد، گفت: با مولدسازی و فروش اموال بخش عمده ای پروژه های نیمه تمام در استان تکمیل می شود.

حسینی پور گفت: از ظرفیت های قانونی برای شناسایی اموال مازاد دولتی در استان استفاده می کنیم و اگر مسئولی در معرفی اموال کم کاری کند با وی برخورد می شود.

استاندار مازندران خواستار تعامل و همکاری بیشتر مسئولان شد و گفت: امیدواریم با همکاری مدیران مولدسازی اموال برای رفع نیازهای عمرانی استان صورت گیرد.

کد خبر: ۲۶۶٬۲۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha