۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴
دستور رئیس‌جمهور برای بیمه ۱۰ هزار نفر از شاغلان صنایع‌دستی در کشور
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده خبر داد:

دستور رئیس‌جمهور برای بیمه ۱۰ هزار نفر از شاغلان صنایع‌دستی در کشور

زنجان-معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده،از دستور رئیس‌جمهور برای بیمه ۱۰ هزار نفر از شاغلان صنایع‌دستی در کشور خبر داد و گفت: یکی از مطالبات و دغدغه‌های اصلی فعالان حوزه صنایع‌دستی بیمه است.

به گزارش خبرنگار بازار، انسیه خزعلی عصر شنبه در جریان دور دوم سفر استانی دولت سیزدهم به استان زنجان، در جمع خبرنگاران،گفت: بانوان زنجانی در عرصه‌های مختلف فعالیت‌های چشم‌گیری دارند و بسیاری از این فعالیت‌ها به صورت خانوادگی انجام می‌شود.

وی از ۸ مصوبه در امور بانوان در دور دوم سفر هیأت دولت به استان خبر داد و اظهار کرد: بخشی از این مصوبات مربوط به حوزه سلامت بانوان، آسیب‌زدایی از جامعه بانوان و خانواده و بخشی دیگر نیز مربوط به ارتقای مهارت‌ها و آموزش بانوان است.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، گفت: تجهیز بازارچه‌های فروش محصولات خانگی و صنایع دستی بانوان، تأمین جهیزیه زوجین تحت حمایت کمیته امداد، تجهیز و راه‌اندازی خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال حوزه خانواده و جوانی جمعیت و … از جمله این مصوبات است.

خزعلی از دستور رئیس‌جمهور برای بیمه ۱۰ هزار نفر از شاغلان صنایع‌دستی در کشور خبر داد وبیان داشت: بی‌تردید یکی از مطالبات و دغدغه‌های اصلی فعالان حوزه صنایع‌دستی، موضوع بیمه است که این مهم در مورد بانوان که در مشاغل صنایع‌دستی و خانگی فعالیت دارند، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی افزود: در سال گذشته ۸۰ درصد تسهیلات مشاغل خانگی به بانوان اختصاص داشت و زنجان یکی از استان‌هایی است که بانوان استان از فعالیت‌های خوبی در عرصه‌های اجتماعی و اقتصادی برخوردارند.

کد خبر: ۲۶۶٬۱۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha