۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶
افتتاح ۷ هزار و ۸۸۳ واحد مسکونی در استان زنجان
همزمان با سفر رییس جمهور انجام شد؛

افتتاح ۷ هزار و ۸۸۳ واحد مسکونی در استان زنجان

زنجان- اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: در سفر دوم ریاست جمهور و هیئت دولت به استان، در مجموع هفت هزار و ۸۸۳ واحد مسکونی در قالب های مختلف به بهره برداری رسید.

اصغراسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان زنجان، مجموعه واحدهای مسکونی قابل افتتاح و بهره برداری در سفر دوم ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان زنجان هفت هزار و ۸۸۳ واحد مسکونی در قالب های مختلف است.

وی به قالب واحدهای مسکونی قابل افتتاح در استان زنجان اشاره کرد و بیان داشت: در این راستا یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در قالب اراضی ۹۹ ساله به متقاضیان واگذار می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: در بخش خودمالکی و بخش خصوصی هم یک هزار و ۲۱۳ واحد مسکونی به مرحله بهره برداری می رسد.

اسماعیلی با بیان اینکه در بخش نوسازی در بافت فرسوده و بازآفرینی شهری ۷۷۰ واحد مسکونی افتتاح می شود، تاکید کرد: در بخش روستایی نیز چهار هزار واحد مسکونی به بهره برداری می رسد.

وی به اجرای طرح قانون جوانی جمعیت در استان زنجان اشاره کرد و بیان داشت: در این طرح برای ۷۰۰ متقاضی، زمین رایگان به مشمولان قانون جوانی جمعیت در زنجان واگذار می‌شود.

کد خبر: ۲۶۵٬۹۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمد IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
      0 0
      سلام کو پس چرا ندادین مسکن ملی ها رو فقطط نشون دادین به رییس جمهور... موندیم با این قیمت مسکن چرا شهرهای که بزرگ هستن با قیمت ۳۵۰می ولی ما ۶۰۰ آورده چراا همدان برین نگاه کنید قم رو تبریز رو تهران رو والا زنجانی ها ندارن چیزی قشیر ضعیف جامعه هستن موندیم حرفمون به کی بگیم گفتیم رییس جمهور میاد ماهم حرف دلمون میگیم ولی چند نفری خودشون انداختن رو ماشین کسی جواب بگو نشد بگه وی شده دیگه خسته شدیم از این مستاجری به تکلیفی خدا