۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
مولدسازی بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش را رفع می کند
وزیر آموزش‌ و پرورش:

مولدسازی بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش را رفع می کند

صحرایی، وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه مولدسازی بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش را رفع می کند، گفت: کیفیت آموزشی مهم‌ترین چالش ما است.

به گزارش بازار، رضامراد صحرایی در نشستی صمیمانه با اعضای شورای معاونان و مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان با بیان اینکه مولدسازی، بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش را رفع می‌کند، گفت: آموزش و پرورش قوی ضامن آینده مطلوب است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: کمبود معلم و فضای آموزشی، پست‌های ترکیبی، مشکل مالی، مسائل کلان تعمیرات و تجهیزات و… در آموزش و پرورش از گذشته تاکنون بوده است.

وی افزود: بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش در درون مجموعه حل می‌شوند و نباید دنبال راه حل از بیرون بگردیم، پیش فرض ما باید این باشد که منِ مدیر و رئیس باید خودم به دنبال حل همه این مشکلات باشم.

وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: حل مشکلات آموزش و پرورش نیاز به یک بلوغ مدیریتی دارد نه بلوغ شخص مدیر بلکه بلوغ اجتماعی و سازمانی، آموزش و پرورش قوی ضامن آینده مطلوب است، معیارهای جاری ما بسیاری از مشکلات را حل نمی‌کند، مسائل را باید عمقی نگریست، از ظرفیت شوراها می‌توان برای رفع مشکلات بهره برد و بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش با مولدسازی حل می‌شود.

صحرایی با بیان اینکه کیفیت آموزشی مهمترین چالش ماست، گفت: ما هم کار فرهنگی داریم و هم خدمت فرهنگی، اردو، کانون، کتاب، مربی، مشاوره همه اینها خدمات فرهنگی هستند نه کار اصیل فرهنگی.

وی تصریح کرد: رتبه بندی با هدف ارتقای کیفیت آموزشی اجرا شد، معتقدیم اگر حال معلم خوب باشد حال آموزش و پرورش خوب می‌شود.

کد خبر: ۲۶۴٬۵۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha