۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
۶۰۰ اتوبوس سهم شهرداری دریافت کردند، اما ۱۷۴ دستگاه تحویل دادند
رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

۶۰۰ اتوبوس سهم شهرداری دریافت کردند، اما ۱۷۴ دستگاه تحویل دادند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه می‌دانیم وزیر کشور کار خود را می‌کند، اما سهم‌خواهی برخی افراد اجازه نمی‌دهد که امور پیش برود، گفت: ۶۰۰ دستگاه اتوبوس سهم شهرداری را دریافت کردند.

به گزارش بازار، مهدی چمران امروز سه شنبه در حاشیه یکصد و دویست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران افزود: علت اینکه هنوز تعداد وسایل حمل و نقل عمومی کافی نیست، این است که در ۱۰ سال گذشته اتوبوسی خریداری نشده است و سال گذشته هم تولیدکنندگان به دلیل تعطیلی سال‌های اخیر نتوانستند اتوبوس‌های مورد نیاز را تامین کنند.

وی تصریح کرد: امیدواریم امسال به قول خود عمل کنند و البته اتوبوس‌های خارجی نیز سریع‌تر وارد شود.

چمران در ادامه با بیان اینکه در جلسه امروز-۲۸ آذرماه- تبصره‌های بودجه سال ۱۴۰۲ بررسی خواهد شد، اظهار کرد: به مناسبت روز حمل و نقل، نطق پیش از دستور رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل قرائت خواهد شد و یک فوریت نیز در خصوص مباحث و جابجایی‌های داخلی و همچنین یک یا دو اساسنامه بررسی می‌شود.

چمران همچنین با اشاره به مسائل ترافیکی سرای ایرانی، گفت: ترافیک شنبه تا چهارشنبه معمولی است، اما پنج‌شنبه و جمعه ترافیک سنگین است که از شهردار منطقه خواسته‌ایم با همکاری پلیس در این مورد چاره‌اندیشی کند. برای مثال درخواست کرده ایم که در تبلیغات، مردم را برای حضور شنبه تا چهارشنبه دعوت کنند.

وی درخصوص تصویب بلیت مترو پرند در هیئت تطبیق فرمانداری نیز یادآور شد: هنوز در این خصوص تصمیمی اعلام نشده است.

کد خبر: ۲۶۲٬۵۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha