مبادله اطلاعات اقتصادی، پیش‌نیاز توسعه روابط تجاری ایران و گینه است
رئیس اتاق بازرگانی ایران:

مبادله اطلاعات اقتصادی، پیش‌نیاز توسعه روابط تجاری ایران و گینه است

رئیس اتاق ایران با تأکید بر ظرفیت‌های همکاری ایران و گینه در حوزه‌های کشاورزی و معدن، گفت: توسعه روابط تجاری دو کشور در گام اول منوط به مبادله اطلاعات اقتصادی میان دو کشور است.

به گزارش بازار، حسین سلاح ورزی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، گفت: توسعه روابط تجاری ایران و گینه، نیازمند مبادله اطلاعات اقتصادی میان اتاق‌های بازرگانی دو کشور است.

سلاح ورزی، در نشست با رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی گینه، ادامه داد: شرکت‌های ایرانی ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش کشاورزی، دانش‌بنیان، صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی، دارو و تجهیزات پزشکی، خدمات فنی و مهندسی و احداث، فراوری معدن و مواد معدنی دارند و در این راستا می‌توانند با شرکت‌های گینه‌ای همکاری داشته باشند.

او از رئیس اتاق گینه دعوت کرد تا در رأس یک هیات تجاری، به ایران سفر کند.

در این نشست، الحاج محمد بلده، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی گینه نیز با اشاره به روابط گرم سیاسی میان دو کشور، گفت: اتاق گینه آمادگی دارد تا برای توسعه همکاری میان شرکت‌های ایرانی و گینه‌ با اتاق ایران همکاری‌های لازم را انجام دهد.

او ضمن اعلام آمادگی برای سفر به ایران به همراه یک هیات تجاری، ادامه داد: زمینه استفاده از فناوری و تکنولوژی شرکت‌های ایرانی در بخش کشاورزی و تجهیزات کشاورزی، صنایع غذایی و معدنی گینه فراهم استو ما از این موضوع استقبال می‌کنیم.

کد خبر: ۲۶۲٬۳۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha