۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
مدیریت درست بازار مهمترین مطالبه مردم استان کردستان است
استاندار کردستان:

مدیریت درست بازار مهمترین مطالبه مردم استان کردستان است

سنندج - استاندار کردستان مدیریت درست بازار و ایجاد آرامش در این بخش را یکی از مطالبات اصلی و مهم مردم استان عنوان کرد و بر توجه به این مهم به عنوان یک ضرورت تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، اسماعیل زارعی کوشا صبح امروز در دیدار مدیرکل، معاونین و روسای شعب و مستشاران تجدیدنظر استان کردستان و روسای شعب بدوی مرکز استان، اظهار کرد: امروز یکی از مهمترین مطالبات مردم از مسئولان استان، مدیریت درست و به موقع در بازار است.

وی ضمن اشاره به اینکه مدیریت بازار اولویت استان نیز به شمار می رود، بیان کرد: تعامل و همکاری بین همه ادارات دولتی و نهادهای بخش خصوصی در این زمینه یکی از نیازهای لازم و ضروری است.

استاندار کردستان ضمن تاکید بر اینکه باید اولویت های مدیریت بازار و چگونگی اجرایی کردن آن به خوبی مشخص شود، اظهار کرد: پیگیری مطالبات مردم همواره باید در اولویت دستگاه های دولتی باشد.

وی با بیان اینکه حضور مدیران و دستگاه های مسئول در بازار زمینه ساز امنیت و آرامش بیشتر می شود، گفت: همه ادارات و سازمان های مسئول در حوزه بازار، باید نقش و رسالت خود را به خوبی اجرایی و عملیاتی کنند.

زارعی کوشا ضمن اشاره به فضای با نشاط ایجاد شده در استان کردستان به ویژه بعد از سفر دولم هیات دولت، اظهار کرد: این فضای به وجود آمده نیازمند خدمت رسانی بهتر مسئولان به مردم است و ما باید از تمامی ظرفیت های در اختیار در تمامی بخش ها استفاده کنیم.

وی از نگاه ویژه رئیس جمهور و سایر مسئولان کشوری به استان کردستان تقدیر کرد و گفت: ما باید تلاش کنیم تا از این فرصت در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم استفاده کرده و زمینه برای توسعه و پیشرفت کردستان در تمامی زمینه ها فراهم شود.

استاندار کردستان ضمن تقدیر از اقدامات و خدمات اداره کل تعزیرات حکومتی استان در زمینه های مختلف، افزود: حضور تعزیرات حکومتی در بازار باعث آرامش و امنیت بیشتر مردم می شود و گشت های مشترک و فعالیت های حوزه بازرسی و نظارت با همراهی دستگاه های مسئول به جدیت دنبال شود.

وی با اشاره به آمادگی خود در راستای کمک به رفع مشکلات اداره کل تعزیرات حکومتی، عنوان کرد: ما آمادگی داریم در چهارچوب قوانین و مقررات جاری در راستای رفع مشکلات اداره کل تعزیرات حکومتی همکاری لازم را داشته باشیم.

در ابتدای این نشست حسین رحیمیان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان، گزارشی از فعالیت های صورت گرفته و همچنین مشکلات و کمبودهای اداره کل را ارائه کرد.

رسیدگی به پنج هزار و ۲۳۴ پرونده در تعزیرات حکومتی کردستان

حسین رحیمیان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در مجموع پنج هزار و ۲۳۴ پرونده با موضوع کالا و خدمات از سوی مراجع و سازمان های مسئول به اداره کل تعزیرات حکومتی کردستان ارسال شده و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بالغ بر ۵۵ درصد از پرونده های ارسالی متعلق به شهرستان سنندج است، عنوان کرد: میزان محکومیت صادر شده برای مجموع پرونده های رسیدگی شده در سال جاری در استان کردستان هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی به دریافت ۲۷۵ فقره پرونده در حوزه بهداشت و درمان در سال جاری اشاره کرد و یادآور شد: متاسفانه علیرغم گستردگی فعالیت ولی شمار پرونده های ارسالی در این بخش بسیار کم بوده است و انتظار داریم که شاهد همکاری و تعامل بهتر دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشتی شهرستان ها در راستای تشکیل پرونده با تخلفات در حوزه بهداشت و درمان هستیم.

وی با بیان اینکه در زمینه قاچاق کالا و ارز در سال جاری نیز شمار پرونده های وارد شده دو هزار و ۳۰۷ فقره بوده است، گفت: با توجه به تلاش ها و اقدامات همکاران ما در این بخش نیز سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال محکومیت صادر شده است.

رحیمیان ضمن اشاره به میزان وصولی جرایم و محکومیت صادر شده از سوی اداره کل تعزیرات حکومتی کردستان در سال جاری، بیان کرد: در سال جاری تا امروز مبلغ ۶۲۰ میلیارد ریال وصولی انجام شده است.

وی در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر از تلاش های همه همکاران اداره کل تعزیرات حکومتی استان کردستان، افزود: علیرغم محدودیت های مختلف از جمله نیروی انسانی، ولی با تلاش شبانه روزی همکاران تعزیرات حکومتی اکثر پرونده های رسیده کمتر از ۴۸ ساعت مورد رسیدگی قرار می گیرند.

کد خبر: ۲۶۱٬۸۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha