۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
صلاحیت حرفه‌ای مدیرعامل تاپیکو تایید شد

صلاحیت حرفه‌ای مدیرعامل تاپیکو تایید شد

سازمان بورس و اوراق بهادار، صلاحیت حرفه‌ای بابک افقهی برای تصدی مدیرعاملی شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) را تایید کرد.

به گزارش بازار، سازمان بورس و اوراق بهادار، صلاحیت حرفه‌ای بابک افقهی برای تصدی مدیرعاملی شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) را تایید کرد. افقهی اوایل مهرماه به عنوان سرپرست شرکت تاپیکو منصوب شده بود و اکنون با اخذ مجوز سازمان بورس، صلاحیت حرفه‌ای وی نیز مورد تایید قرار گرفت.

گفتنی است؛ افقهی دارای لیسانس و فوق لیسانس مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت ایران و دکترای مدیریت استراتژیک است.

در مهمترین سوابق اجرایی بابک افقهی، معاون امور مجلس، حقوقی و توسعه منطقه‌ای سازمان برنامه و بودجه کشور در دولت سیزدهم و نیز معاون وزیر بازرگانی و رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران در دولتهای نهم و دهم به چشم می‌خورد. مدیرعاملی هلدینگ اقتصادی کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران، عضویت در هیات مدیره صندوق ضمانت صادرات ایران، عضویت در هیات مدیره مناطق آزاد اروند و بندر انزلی نیز از دیگر سوابق ایشان است. افقهی به واسطه عضویت در ادوار هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران و ایران و نیز مسئولیت کمیسیون توسعه صادرات غیرنفتی اتاق تعاون ایران، دارای سابقه تعاملی بسیار خوبی با فعالان اقتصادی بخش خصوصی و تعاونی کشور است.

وی دارای مقالات متعدد علمی پژوهشی و مولف ۴ کتاب تخصصی حوزه اقتصادی و پژوهش‌های آماری بوده و سابقه تدریس دروس مهندسی صنایع و مدیریت در دانشگاه‌های تهران در مقاطع تحصیلات تکمیلی به مدت ۱۶ سال را در کارنامه خود دارد.

کد خبر: ۲۶۰٬۸۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha