تدارک کالاهای اساسی مورد نیاز ماه رمضان و عید نوروز
معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام‌کرد

تدارک کالاهای اساسی مورد نیاز ماه رمضان و عید نوروز

راد، معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: کالاهای اساسی برای مصارف مردم در ایام ماه مبارک رمضان و عید سعید نوروز، تدارک دیده شده است.

به گزارش بازار، سعید راد معاون وزیر جهاد کشاورزی با تأکید بر اهمیت و ضرورت تثبیت قیمت و حفظ و تقویت ذخایر کالاهای اساسی و لزوم مراقبت دقیق از کالاهای موجود در انبارهای‌ ما در سراسر کشور، اعلام کرد: کالاهای اساسی برای مصارف مردم در ایام ماه مبارک رمضان و عید سعید نوروز، تدارک دیده شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت بازرگانی دولتی ایران با نام بردن از ادارات کل غله به عنوان بازوان تنظیم بازار استان‌ها، لزوم مراقبت از توزیع کالاهای اساسی در استان‌ها را مورد تأکید قرار داد و گفت: تا آخر خرداد سال آینده، گندم برای مصرف ۸۸ میلیون جمعیت کشورمان در انبارها و سیلوهای سراسر ایران ذخیره شده و از بابت تأمین آرد و نان، هیچ‌گونه دغدغه و نگرانی نداریم.

راد با اعلام اینکه مصرف سالانه گندم کشور، حدود ۱۲ میلیون تُن است، افزود: امسال، ۱۰ میلیون و ۳۵۴ هزار تن گندم داخلی از کشاورزان سراسر کشور خریداری شده و به این ترتیب، در زمینه تأمین آرد مورد نیاز واحدهای نانوایی به خودکفایی رسیده‌ایم.

وی در خاتمه لزوم در نظر گرفتن تسهیلات رفاهی و مالی و مزایای یکسان برای کارکنان شرکت بازرگانی دولتی ایران که در ستاد و ادارات کل غله ۳۱ استان کشور به صورت جهادی و به طور شبانه‌روزی مشغول به کار هستند، خاطرنشان کرد: ما با تأمین نان سفره خانواده‌ها سر و کار دارم و به حرمت نان و به احترام مرد، با تمام توان در خدمت ملت بزرگ ایران هستیم.

کد خبر: ۲۶۰٬۸۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha