۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
مشکلات حقوقی ۵۰۰ واحد مسکونی مهر پرند رفع می‌شود
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند:

مشکلات حقوقی ۵۰۰ واحد مسکونی مهر پرند رفع می‌شود

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند از تلاش برای رفع مشکلات حقوقی ۵۰۰ واحد مسکونی و بازگشت این تعداد واحد به چرخه ساخت و ساز و تحویل به متقاضیان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، آرش صیادی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند روند تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر در آن شهر را توضیح داد و گفت: طبق آمار بررسی شده، حدود یکهزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر در پرند باقی مانده است که مشکلات حقوقی دارند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر پرند توضیح داد: واحدهای باقیمانده مسکن مهر پرند عمدتا تعاونی ساز هستند که دچار مشکلات و مسائل حقوقی هستند و اعضا با سازندگان مشکلاتی دارند که این مشکلات در طی سال‌ها سبب شده تا عوارض حقوقی برای پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر و تکمیل آنها ایجاد شود.

صیادی تصریح کرد: بررسی‌های پرونده تعداد یکهزار و ۳۰۰ واحد باقیمانده مسکن مهر پرند نشان می‌دهد که ۵۰۰ واحد از این واحدها امکان رفع توقیف و تکمیل و تحویل به متقاضیان را دارند که تلاش خواهد شد تا این تعداد از واحدها نیز با رفع توقیف و رفع مشکلات حقوقی ایجاد شده به چرخه ساخت مسکن و تحویل به متقاضیان برگردد.

گفتنی است، از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر پرند ۹۵ هزار واحد مسکن مهر برنامه ریزی شد که از زمان اجرای طرح تاکنون حدود ۹۴ هزار واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و دولت سیزدهم تلاش دارد تا واحدهای دارای مشکلات حقوقی را با رفع نواقص آن تکمیل کرده و تحویل متقاضیان بدهد.

کد خبر: ۲۶۰٬۸۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha