۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
۱۰ شرکت بیمه کشور از ورشکستگی خارج شدند
مدیرعامل شرکت بیمه البرز:

۱۰ شرکت بیمه کشور از ورشکستگی خارج شدند

نوشهر- رضایی، مدیرعامل شرکت بیمه البرز گفت: طی دولت قبل، ۱۰ شرکت بیمه در آستانه ورشکستگی بودند که با تلاش دولت سیزدهم و حمایت های صورت گرفته احیا شدند.

موسی رضایی در حاشیه افتتاح ساختمان بیمه البرز در گفت‌وگو با خبرنگار بازار در نوشهر با بیان این که مازندران سهم هفت درصدی از تولید حق بیمه و خسارت حق بیمه را دارد و جزو ۱۰ استان کشور است، افزود: در استان مازندران شعبه هایی در تنکابن و نوشهر، آمل و ساری شعبه داریم و تنها استانی است که چهار شعبه داریم.

وی سهم بیمه البرز را بین شرکت های بیمه از حق بیمه تولیدی رتبه هفتم دانست و گفت: انتظار ما خیلی بیشتر است زیر شرایط بیمه البرز متفاوت است.

وی با بیان این که صنعت بیمه طی دو دهه گذشته فراز و نشیب های زیادی داشته است و پس از تحریم ها ارتباط با بیمه های دنیا قطع شد اما با تلاش توانستیم طی ۲۰ سال گذشته تحریم ها را در صنعت بیمه بی اثر کنیم، افزود: در دولت کنونی توجه ویژه ای به صنعت بیمه شده است.

رضایی با بیان این که در دولت قبل ۱۰ شرکت از ۱۴ شرکت بیمه در آستانه ورشکستگی بودند، امروز با تلاش دولت ۱۰ شرکت بیمه از وررشکستگی خارجی شدند.

مدیرعامل بیمه البرز ضریب نفوذ بیمه را در کشور ۱.۸ درصد ذکر کرد و گفت: این میزان در جهان هفت درصد است و امیدواریم بیمه نقشش را در اقتصاد کشور ایفا کند و ریسک بیمه ای را جبران کنیم.

به گزارش بازار، ساختمان بیمه البرز در نوشهر در مساحت ۸۰۰ مترمربع افتتاح شد.

کد خبر: ۲۵۷٬۱۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha