۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
هزینه آماده سازی مسکن از مولدسازی تأمین می شود
استاندار اردبیل :

هزینه آماده سازی مسکن از مولدسازی تأمین می شود

اردبیل _ عاملی، استاندار اردبیل گفت: هزینه آماده سازی و اجرای طرح های زیرساختی برای نهضت ملی مسکن از محل مولدسازی تأمین می شود.

سید حامد عاملی در حاشیه نشست بررسی آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن به خبرنگار بازار گفت: تلاش بر این است تا از فرصت باقیمانده فصل کاری برای سرعت دادن به اجرای پروژه های مسکن در سطح استان استفاده شده تا ما بتوانیم برای سال آینده بخش عظیمی از واحدهای نهضت ملی مسکن را آماده افتتاح کنیم.

وی ضرورت هدایت منابع را برای اجرای این پروژه ها با سرعت بیشتر و توجه به استمرار فصل کاری یادآور شد و تصریح کرد: دستگاه های مرتبط در این زمینه باید همراهی لازم را انجام دهند تا منابع مورد نیاز تأمین و در اختیار پیمانکاران قرار گیرد.

استاندار اردبیل بانک های عامل را به پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن فرا خواند و گفت: در کنار نظارت بر روند کیفی اجرای پروژه ها، پرداخت تسهیلات و همراهی پیمانکاران باید مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد.

عاملی افزود: مولدسازی یکی از منابع مهم و ارزشمند در تأمین اعتبار مورد نیاز برای آماده سازی و اجرای زیرساخت این واحدها است و در کنار آن انتظار می رود برنامه ریزی برای جذب منابع بیشتر ملی فراهم آید.

رییس شورای مسکن استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود از راه و شهرسازی و بنیاد مسکن خواست تا با نظارت دقیق اجازه ندهند تا در فرآیند اجرای طرح نهضت ملی مسکن به ویژه عملیاتی کردن فونداسیون مشکلی به وجود آید.

وی اضافه کرد: بر اساس عقد قرارداد پرداخت تسهیلات برای پروژه های نهضت ملی مسکن جز ضرورت ها است و انتظار می رود همکاری های مشترکی بین بانک های عامل و پیمانکاران انجام شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: با تأمین مصالح با کیفیت و حل مشکلات بیمه کارگران شاغل در این پروژه ها، ضرورت دارد تا به سرعت طرح های نهضت ملی مسکن به سرانجام رسیده و امکان بهره برداری از آنها فراهم آید.

کد خبر: ۲۵۵٬۹۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha