۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
تایید کسری بودجه در سال ۹۹/ به دنبال منابع جایگزین هستیم
نوبخت در پاسخ به سوال خبرنگار بازار مطرح کرد

تایید کسری بودجه در سال ۹۹/ به دنبال منابع جایگزین هستیم

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره احتمال کسری بودجه در درآمد های امسال دولت گفت: با توجه به هدف دشمن در زمینگیر کردن اقتصاد ما، باید تلاش کنیم‌ منابع جایگزینی را تعریف کنیم که با همان منابع بتوانیم به اداره کشور بپردازیم.

محمدباقر نوبخت صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از  قطعه دو آزادراه تهران شمال به خبرنگار بازار درباره احتمال کسری بودجه در درآمد های امسال دولت گفت: غیر از موضوع تحریم ها رکود اقتصادی ناشی از کرونا در دنیا  باعث شده که به شدت رشد اقتصادی جهان پایین بیاید و میزان تقاضای انرژی کاهش یابد بنابراین کشور ما نیز مانند دیگر کشورها برای فروش نفت مشکلاتی دارد و قیمت ها نیز کاهش یافته است.

معاون رئیس جمهور همچنین گفت: از طرفی دریافت مالیات ها سه ماه به تاخیر افتاده که این عوامل باعث عدم تحقق درآمدها و کسری بودجه شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به هدف دشمن در زمینگیر کردن اقتصاد ما، باید تلاش کنیم‌ منابع جایگزینی را تعریف کنیم که با همان منابع بتوانیم به اداره کشور بپردازیم. با این حال در این شرایط سخت، تمام طرح ها در حال انجام است و حقوق و دستمزد ها نیز پرداخت می شوند.

کد خبر: ۲۵٬۵۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha